FFX Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Argh dette er irriterende! Når jeg skal installere et spill fks : Gabriel Knight 3 eller X-Files Adventure .. Så får jeg denne stygge meldingen opp når jeg trykker på INstall : "16-Biters Windows-delsystem" config.nt. Systemfilen passer ikke for MS-DOS- og WINDOWS programmer. Velg Lukk" for å avslutte. Så kan jeg trykke på LUK eller Ignorer. Så skjer det ingenting. Vet noen åssen jeg fikser dette? Eller laster ned fix så dette virker. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hva slags Windows kjører du? Lenke til kommentar
FFX Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Windows XP 512 ram 2ghz Gforce 3 Lenke til kommentar
FFX Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuump Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Bumping på Boardet er ikke lov. Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hvis du kjører er det ikke no problem. Du må bare høyreklikke på install fila å velge egenskaper -> Kompabilitet Der kan du velge at XP skal emulere seg selv så programmfila tror at du kjører Win95-98-NT-2K Burde funke Lenke til kommentar
FFX Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Det hjalp ikke, er det noen steder jeg kan laste ned en ny config.nt fil? Fordi det kan hende det er bare noe feil med den jeg har. Ellers.. vet ikke: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 nei du må nok bite i det sure eplet og la være å spille disse geniale spillene... XP er laget for å være kompatibelt med "alle" versjoner av Windows... men i kjent microsoft-stil får jo microsoft ALDRI til det de egentlig vil... (se f.eks på "stabile" Win98 eller "medieavspilleren" WinME..) Fysjameg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå