AndreX007 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har nettopp kjøpt et Ear Force X4, et surround headsett beregnet på xbox 360. Dette har amerikansk støpsel til styringsenheten. Det jeg lurer på (som vel gjelder alt elektrisk utstyr fra junaiten) er om jeg bare kan kjøpe en overgang til norske stikkontakter. Kan det amerikanske byttes ut med et norsk støpsel? Hva med 220-volten? Har de ikke 110 i USA? Støpselet er forøvrig ikke bare et enkelt støpsel. Det er en eliminator eller noe på det. Råd mottas med stor takk. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Utstyr beregnet for 110/120v kan ikke brukes i norge. Det enkleste vil være om eleminatoren som fulgte med er elektronisk og takler 110 -240V, da trenger du bare en overgang fra amerikansk til europeisk plugg. Hvis det er en standar transformator må du bytte den ut til en som har norsk kontakt og 230V, og med samme utspenning og max strøm som den originale. (les hva som står på den som fulgte med). Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå