Gå til innhold

Bentleys langskudd mot Arsenal - Tiårets mål i PL..?


MostlyLurkin'

Anbefalte innlegg

De fleste av oss har vel fått med seg David Bentleys langskudd mot Arsenal igår..

 

Jeg ser litt rundt på nettaviser osv, at det blir omtalt som tiårets mål i Premier League. Har disse som sier det egentlig sett så veldig mye Premier League?

 

Greit nok, det er jo et sykt bra mål, men etter min mening, så burde Almunia ha fått slått den unna.

Men for all del, det er jo et veldig bra mål uansett.

Meen, absolutt ikke tiårets mål. Mener nå jeg da..

 

Hva mener dere?

 

Etter min mening er Erik Edmans mål mot Liverpool i 2005(?) en bedre kandidat. Kanskje det sykeste langskuddet jeg har sett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje månedens mål. Og da kun pga han tok den på halv volley.

 

Et for meg langt penere mål er kontringen til rooney og ronaldo i 2007, husker ikke hvilket lag de spillte mot, men det er et fantastisk mål.

Zaki hadde også en perle mot Liverpool. Bentley får nok konurranse om månedens mål.

Men det er i hvert fall rundens mål! :p

Lenke til kommentar
Nei, Bentleys mål er langt ifra tidenes PL-mål eller tiårets mål. Bentleys mål er for all del en knallgåll og det er et godt skudd, men ikke så mye mer enn det. Plasseringen er ikke bra, og målet kommer som følge av en brøler av Almunia. Mange av forslagene her er mye bedre.

 

Ikke sant..

Syns de journalistene burde tenke, og se litt igjennom ting før de skriver ass. Blir så provosert :p

 

Må nesten bare nevne Gianfranco Zola sitt mål mot Norwich, riktig nok i FA cupen da.. Men, det er langt mellom sånne! Herlig hvordan han feirer med han supporteren etterpå også :)

Endret av Nordz
Lenke til kommentar
Tidenes PL mål etter min mening er denne

 

http://www.youtube.com/watch?v=sbASd5CU3H8

Sick

 

Henry og Cantona har et par som definitivt bør vurderes.

 

Synes denne er temmelig nice og.

http://www.youtube.com/watch?v=Zklt914QNYE...feature=related

Sick

 

Nei, Bentleys mål er langt ifra tidenes PL-mål eller tiårets mål. Bentleys mål er for all del en knallgåll og det er et godt skudd, men ikke så mye mer enn det. Plasseringen er ikke bra, og målet kommer som følge av en brøler av Almunia. Mange av forslagene her er mye bedre.

 

Jeg nominerer Gerrard vs. Boro.

Og sick...

 

Er så herlig å oppleve slike mål live. :love:

Lenke til kommentar
Jeg mener denne er en sterk kandidat, grunnet ballens ekstreme hastighet.

 

Hvis han motspilleren hadde vært litt raskere ute med foten, hadde seriøst beinet gått rett av.

 

Bentley sitt mål er langt i fra PL's beste. Ble egentlig litt skuffet over at det ikke var bedre, grunnet alle de kommentarene jeg fikk høre før jeg fikk sett det.

Minner litt om

i VM for to år siden, uten at det har så mye med saken å gjøre. Endret av Aye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...