Haansi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Heisann, I forrige uke skulle jeg på en liten landeveistur. Jeg begynte straks å kjenne ubehag på styringen, og ringte verkstedet mitt. De tok bilen inn på sjekk, og kunne fortelle meg at de ikke fant noe feil. De sa det var ufarlig å kjøre videre.. Jeg tok turen jeg skulle ta, og når jeg kom ned igjen fant verkstedet ut at venstre hjullager bak var gåent. Såpass gåent at kanskje spindelen også er ødelagt. Så det jeg da lurer på er; Har jeg noe å hente her? De sa jeg kunne kjøre videre, noe som resulterte i at jeg fikk ytterligere skader enn det jeg hadde i utgangspunktet. Prøvde å kontakte forbrukerrådet, men de stengte nettopp for 10 min siden.. må vite dette innen i morgen! Takker boys Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Om du kan eller ikke kan få igjen noe på dette vet jeg ikke, men jeg tror nok at dette blir ord mot ord siden du sikkert ikke skaffet deg bevis på at de sa at du bare kunne kjøre videre Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg hadde en kompis med meg, så jeg har vitner hvertfall.. Kan vel hjelpe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg begynte straks å kjenne ubehag på styringen, og ringte verkstedet mitt. De tok bilen inn på sjekk, og kunne fortelle meg at de ikke fant noe feil. De sa det var ufarlig å kjøre videre.. Jeg tok turen jeg skulle ta, og når jeg kom ned igjen fant verkstedet ut at venstre hjullager bak var gåent. Såpass gåent at kanskje spindelen også er ødelagt. Dersom du dro til et verksted og sa at det var ubehag med styringen, sjekket de nok bare foran. Du må da ha merket dette på annen måte enn på styringen? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg begynte straks å kjenne ubehag på styringen, og ringte verkstedet mitt. De tok bilen inn på sjekk, og kunne fortelle meg at de ikke fant noe feil. De sa det var ufarlig å kjøre videre.. Jeg tok turen jeg skulle ta, og når jeg kom ned igjen fant verkstedet ut at venstre hjullager bak var gåent. Såpass gåent at kanskje spindelen også er ødelagt. Dersom du dro til et verksted og sa at det var ubehag med styringen, sjekket de nok bare foran. Du må da ha merket dette på annen måte enn på styringen? Nei, jeg merket det faktisk på styringen. Bilen "vaiet" frem og tilbake liksom.. den sylskarpe responsen som jeg har hatt på rattet ble helt vekke, og gikk over til en seig og ekkel respons. Bilen sporet også noe jævlig frem og tilbake. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Om hjullageret var så gåent hadde nok skaden på spindelen alt skjedd. Hva slags bil har du? Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hehe. er det det som har skjedd med bilen min!? Jeg har samme symptomene, men har ikke rukket å få den sjekket... Responsen er ikke direkte og jeg må dra rattet mye lenger før det skjer noe. Det har selvfølgelig ikke noe med din sak å gjøre, men takk for at du tok det opp Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Om hjullageret var s� g�ent hadde nok skaden p� spindelen alt skjedd.Hva slags bil har du? Hm, ok.. Audi A4 1995. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har du tatt dette opp med verkstedet? Hva sa de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå