Gå til innhold

Feil på spesifikasjoner på HTC Touch Diamond


Rolf_X

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vil her be alle eiere av HTC Touch Diamond gå inn på systemegenskaper og sjekke at de har riktige spesifikasjoner. Jeg eier selv en HTC Touch Diamond, kjøpt her i Norge, på Telebutikken, men som har feil spesifikasjoner. Det har nå gått over en måned og jeg har ikke fått mitt produkt igjen, men jeg får den forhåpentligvis igjen til neste uke da de nå skal bytte hovedkort på den. Det var nok om det, så er det feilen som alle skal se etter. Alle eiere av en HTC Touch Diamond må sjekke om telefonen har 192MB Ram, dette må gjøres i systemegenskaper, der hvor man får se hvilken radioversjon man har, cpu, rom og hele pakka. På min var ramen bare på 128mb. Butikk trodde først at jeg tok feil intill jeg ba han i butikken finne fram en annen HTC Diamond. Da skjønte han at jeg hadde feil spesifikasjoner, det stoppet ikke der, den ble sendt til verkstedet deltaservice, de hadde tydeligvis null peil på windows mobile og ga et svada svar om at mobilen bruker minne, derfor viser den mindre enn det den har. Yeah right. det stemmer ikke, det er bare når man ser i oppgavebehandling. De er noen sabla amatører hos DeltaService. kom tilbake fra verkstedet etter 10 dager med denne svada beskjeden. Butikk prøvde forgjeves og få kontakt med HTC, og nå endelig ser noe ut til å skje.

Så til alle med en HTC Touch Diamond, sjekk at din har rett spesifikasjoner, hvis ikke klag til der dere har kjøpt den, kanskje dem blir mer oppmerksomme angående denne feilen som egentlig ikke burde skje.

Har din 128mb ram så klag til butikken hvor du kjøpte den. Den skal ha 192mb RAM.

 

Er det flere som har opplevd denne feilen er mitt store spørsmål??

Endret av Rolfhoest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Leste også et sted at den kun viser 128 av dem, og at det kun kan vises det som er ledig.

 

The HTC Diamond has 256 megs of flash ROM, 192 megs of RAM (apportioned as 128 and 64 meg partitions with only the 128 meg partition visible via the Memory applet).

Kilde: http://www.mobiletechreview.com

 

Recenlty I purchaised new HTC Diamond. When I run: Settings >> About: I can see "Memory 113.33 MB". But when I run: Settings >> Device information >> Hardware, I see RAM size: 192 MB. Why there is a difference?

Kilde: http://www.expansys.com

 

:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...