Gå til innhold

Hysteriske / morosame nettprofiler

toth

Anbefalte innlegg

Om det kreves innlogging for å se profilen, vennligst ta screenshot istedet for å lenke til profilen.

Oppretter i hovedsak tråden for å ha et sted å poste denne:

http://www.biip.no/Zapto

Fantastisk hvordan man kan ha en samtale med seg selv.. I en profiltekst. Og dette "kloke" vissvasset krones flott med:

http://giga-iqsociety.vndv.com Ett sted som tok meg 2 år på og komme meg inn, jeg måtte ha 47 tester og på hver av testene så var det over 60 spörsmål som jeg måtte svare på. Problemet var att jeg måtte ha minst 99,2% rett, og jeg hadde 99,8% rett så jeg kom inn da med en gang.

Fyren har også en datingside, med kun seg selv som medlem: http://www.lolliepop.co.cc/

:!:

Mannen er produktiv, og har også sitt eget forlag(!) og oversettertjeneste!

Kvaliteten på oversettelsene er uovertrufne:

Velkommen

Her vil det komme Elektroniske bøker som kan enkelt kjøpes og lastes ned på din maskin. Om du samtidig kansje har en fremtidig bok eller en som er ferdig som du ønsker å selge, ta kontakt så kan vi komme til enighet om hvordan vi kan få din bok ut på nettet på en best mulig måte. Vi kan også oversette(elektronisk) boken til Engelsk og da mulig gjøre ett enda større salg

welcome

These will come Electronic books that can easily be purchased and downloaded on your computer. About the same time maybe have a future book or one that is done that you want to sell, get in touch so we can come to a consensus on how we can get your book published on the Internet in the best possible way.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
det er en nettby profil.. kan legge ut screenshot snart!

xp

Britt Karin e navne, BiKa foretrekke æ å bli kalt;) Bare Innmarri Katastrofe Andlagt... That's ME;) Ligg for øyeblikke (når æ skriv herre e klokka 17 min over middnatt) i senga mi å storkose mæ me tanken på vænnan mine;) DIGGE DÅKK:D Om nån i dt heiletatt gidde å lesa dt æ skriv... så versegod å les:P men æ shønne dåkk godt om dåkk "hoppe av i svingen", it all vill bli forelder heller da:P Ikke at en faktisk kainnj bli gravid av å lesa dt æ skriv da men:P jada jada.. tenke litt på derre stakkars ongen om nån må ta abort:P Fortia heng æ my atme vænna å "vænna" eksempel på vænna e nu smågutan (mella 17-20) som spreng kvar BIDIGE gang dæm sjer mæ:p joda æ gjør dt vell ber sjøl... -me å spring ætteXD å eksempel på "vænna" e dæm som æ slår mæ ne atme når æ it har nå ber å gjør:P men dæm e jo hyggelen dæm å da:D No føle æ at æ bære skriv om løst å fast å it nå om mæ...:S

MEG:D

Æ e da 1992-modell, å digge tanken på at dt e ca ett å et halvt år te æ ska kjør opp:D:D Æ har blåe auga å e ca. 166-167 cm høg... æ har legetimasjon om du vil sjå.. æ har it nå førerkort...:S Æ e hæstefrelst, te mange gutas iritasjon, men æ gjør it nå big deal ut av dt. Æ har hatt hæst sjøl et år, men mått avliv hu pga. dårli i fotan... Æ har å ei Katt, nån stan.. Siste æ hørt i fra dn e at dn e på Forsta.. men dt e så læng sea at nu kunnja dn ha vandra te afrika...Å så har æ TO Kanina:D Nuski å Josefine:D Dæm e ænglan min å dæm har æ heim:D Foreldran min har da ein hunj, Pippi:D hu e bære korselen læl ja;) å æ byne å spekuler om hu byne å bli gammel pga. at hu byne da å værra så rolen..:S Hmmm.. *TENKE TENKE* Ellers så orke æ it å fortæl om allj sauan æ har hatt.. for kvar vår får vi runjt 150 lam.. å vi har 90 vinderfora sau.. 15(år på gård) gange 150(lam kvart år) = veldi mang...:p

Å så e æ en Leseløve, te guttas store frustrasjon.. tar me mæ bøker fra bibiloteke å levere dæm te bake MAX ei vækka ætte at æ har lånt dæm, å da har æ VIRKELIG måtta hatt dt travelt, endten me å skaff mæ tia te å lever dn tebake eller me å lesa a:P

Men nu e dt natta for mæ, nu e klokka 01:15 å dt e seint nokk for lille BiKa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...