phax Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Seks liter? I helsike.. Glad i og gå på do du? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Er en del innom porselenet, ja. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Du har vel høytrykk på en 22 bar også da? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Det renner ikke, nei. Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Så tre liter kan være farlig? Er jeg tørst nok har jeg ingen problemer med å få ned to liter i løpet av et måltid. Har hørt at visse typer medisiner kan gjøre deg tørr i munnen etc. Hvis du konstant går rundt og er tørst, så er det kanskje ett resultat av noe du får i deg. Hvis du går på medisiner, bør du kanskje høre med legen din om det er grunnen til at du er så tørst hele tiden. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Går ikke på noen medisiner. Har vært hos legen, og det eneste de gjorde der var å teste meg for diabetes. Noe jeg ikke hadde. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det å drikke mye vann er bare en vanesak. Vann er vanndrivende (merkelig nok). Så venner man kroppen til å drikke mye, ja da blir man tørst også. Før måtte jeg alltid ha et glass vann på nattbordet ettersom jeg ble tørst. Noe som også resulterte i at jeg alltid måtte opp å pisse om natta. Har heldigvis klart å venne meg av med det nå. Var jo bare slitsomt.. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det værste er full blære midt på natta. så gidder man ikke alltid å stå opp for å tømme seg heller Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg klarer ikke å sovne hvis jeg kjenner at jeg har så mye som en dråpe på lager. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 En annen ting å passe på om du drikker mye og ofte må på do er å ikke holde deg. Hadde vært kjipt å få lastebilsjåførblære, dvs. sånn at du har sittet og holdt deg mye på f.eks lange strekninger så musklene klarer ikke holde vannet inne lenger så du går rundt og "lekker" hele tiden. :o Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg klarer ikke å sovne hvis jeg kjenner at jeg har så mye som en dråpe på lager. Enig med deg der. men noen ganger kan man bli trengende midt på natta. selv om blæra føles tom når du går til sengs Lenke til kommentar
_wave_ Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Standard er vel 5% av kroppsvekt. Så 5 liter hvis du veier 100 kilo. For mye vann kan øke interkranialt press i hodet, ikke bra med for mye vann altså.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå