Francesca_ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvor finner jeg en t-amp billigst mulig??? Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 www.41hz.com Sjekk ut Amp3, og amp6. Disse er kun kits, så du må lodde selv. Strømadapter fåes billig på Clas ohlson, biltema eller ebay for den del Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Lodde selv...ehhh Tror ikke jeg skal begi meg utpå det akkurat, blir nok 10 ganger så dyrt siden jeg ikke får det til på verken første, andre eller tredje forsøk Hvor kan jeg få kjøpt en ferdig en billig da? Gjør ikke noe om det er fra USA, kan få noen til å sende meg derifra. Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Lodde selv...ehhh Tror ikke jeg skal begi meg utpå det akkurat, blir nok 10 ganger så dyrt siden jeg ikke får det til på verken første, andre eller tredje forsøk Hvor kan jeg få kjøpt en ferdig en billig da? Gjør ikke noe om det er fra USA, kan få noen til å sende meg derifra. Hehe, skjønner den godt! Billigst er nok fra ebay, men da får man ikke "merkevare". http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksi...-All-Categories www.audio-magus.com Se her for flere forhandlere: http://www.trendsaudio.com/EN/Sales/Sales.htm Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvordan tror dere denne vil funke? 30 $ er jo ikke all verden akkurat og billigste ampen jeg har funnet foreløpig. Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Hvordan tror dere denne vil funke? 30 $ er jo ikke all verden akkurat og billigste ampen jeg har funnet foreløpig. Er jo tripath-brikker i alle disse t-ampene, så bare å by i vei! Tviler sterkt på at den er dårlig. *EDIT* PASS DEG FOR EBAYSELGERE UTEN FEEDBACK! Endret 16. desember 2008 av nisselue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå