zypher_ut Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er ganske grønn når det gjelder sånt, men jeg har lest ganske mye rundt, og funnet ut at jeg skal kjøpe et par Dynavoice F6 og en Sonic Impact T-Amp. Trenger jeg noe mer eller er det alt? Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hei! Blir garantert kjempebra lyd, men du kan ikke vri så mye på volumknotten før vrengen kommer og tar deg. Du bør også vurdere å kjøpe høyttalerkabler. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Bortsett fra 10 kilo mer forsterker og høyttalerkabler? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Bortsett fra 10 kilo mer forsterker og høyttalerkabler? Det skal vistnok funke bra med F6 og T-Amp, mener det var en her på forumet som hadde det. Ellers mangler du høyttalerkabler da. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Tok et kjapt søk på google. Den fikk 10 på testen som lyd og bilde gjorde. Litt rar han som skrev den muligens Går det an!?? En liten forsterker til 500 kroner, med HIGH-END kvaliteter? Jeg klyper meg i armen og slår meg selv i trynet. Au, vondt! Ingen drøm, med andre ord… Du må nok ha kabler også ja Høyttaler kabler, signalkabler(med mindre du har fra før). Og bananplugger hvis du ønsker selv Endret 30. oktober 2008 av !Butthead! Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Tusen takk for tilbakemeldingene. Jeg har hørt fra flere hold at det skal gå helt fint med den forsterkeren, og jeg har uansett ikke planer om å spille så høyt (bor i blokk). Som sagt så er jeg ganske grønn på dette her, så det hadde vært fint om noen kunne linke til noen høyttaler kabler, signalkabler og bananplugger, for dette sier meg ingenting Endret 31. oktober 2008 av zypher_ut Lenke til kommentar
tevil Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Clas Ohlson har alle kabler veldig billig, trenger ikke nødvendigvis bananplugger for å få lyd, men det er litt enklere å koble inn og ut kablene i etterkant med slike. Du trenger noe til å spille av lyden med. Typisk cd-spiller, mp3- spiller, radio eller en pc. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Clas Ohlson har alle kabler veldig billig, trenger ikke nødvendigvis bananplugger for å få lyd, men det er litt enklere å koble inn og ut kablene i etterkant med slike.Du trenger noe til å spille av lyden med. Typisk cd-spiller, mp3- spiller, radio eller en pc. Ok, da blir det en tur på Clas Ohlson :-) Har tenkt til å bruke det til å se på filmer, spille xbox360, og musikk fra pc'en. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvilken kabel bruker man på denne? Ser jo som en Jack kabel.. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Det er det. Går det an å ha en overgang fra sånne røde og hvite kabler til en singel jack? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det er det. Går det an å ha en overgang fra sånne røde og hvite kabler til en singel jack? Det går fint ja, jeg kjører det fra pcen til anlegget i dag. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Ok. En ting til jeg lurer på, er hva jeg skal gjøre med TV'n min som ikke har noen lyd-ut annet enn hodetelefon. Er det da best å kjøre Xbox signaler gjennom HDMI og fra hodetelefonutgang til forsterker, eller å bruke kompositt og bruke den røde og hvite rett i forsterkern med en overgang? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Rett i forsterkeren vil jeg si. Utenom tven. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Men da må jeg bruke komponent til bildet. Er det mye dårligere enn HDMI? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Må vel ikke det, kan vel bruke HDMI til bildet og RCA kablene til lyd? Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Nei, kan bare bruke en av delene på Xbox'en (komponent/rca kabel greia er så stor at den blokkerer for hdmi utgangen) Endret 4. november 2008 av zypher_ut Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Du vil nok ikke merke noen stor forskjell i praksis på HDMI vs. Component. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Bare en liten oppdatering: Jeg har nå fått høyttalere og forsterker i hus. Forsterkeren er liten. Mye mindre enn jeg trodde. Allikevel gir den veldig bra lyd. Jeg er ikke akkurat audiofil, men for mitt bruk så er det mer enn nok. Guitar hero blir et helt annet spill Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Forsterkeren er absolutt kjempesnadder Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 kjører en t-amp på m65 og det funker bra til mitt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå