Gå til innhold

Dynavoice F6 + T-Amp. Noe mer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok et kjapt søk på google.

Den fikk 10 på testen som lyd og bilde gjorde.

Litt rar han som skrev den muligens :D

Går det an!?? En liten forsterker til 500 kroner, med HIGH-END kvaliteter? Jeg klyper meg i armen og slår meg selv i trynet. Au, vondt! Ingen drøm, med andre ord…

Du må nok ha kabler også ja :)

Høyttaler kabler, signalkabler(med mindre du har fra før).

Og bananplugger hvis du ønsker selv :p

Endret av !Butthead!
Lenke til kommentar

Tusen takk for tilbakemeldingene.

Jeg har hørt fra flere hold at det skal gå helt fint med den forsterkeren, og jeg har uansett ikke planer om å spille høyt (bor i blokk).

Som sagt så er jeg ganske grønn på dette her, så det hadde vært fint om noen kunne linke til noen høyttaler kabler, signalkabler og bananplugger, for dette sier meg ingenting :)

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar

Clas Ohlson har alle kabler veldig billig, trenger ikke nødvendigvis bananplugger for å få lyd, men det er litt enklere å koble inn og ut kablene i etterkant med slike.

Du trenger noe til å spille av lyden med. Typisk cd-spiller, mp3- spiller, radio eller en pc.

Lenke til kommentar
Clas Ohlson har alle kabler veldig billig, trenger ikke nødvendigvis bananplugger for å få lyd, men det er litt enklere å koble inn og ut kablene i etterkant med slike.

Du trenger noe til å spille av lyden med. Typisk cd-spiller, mp3- spiller, radio eller en pc.

Ok, da blir det en tur på Clas Ohlson :-)

Har tenkt til å bruke det til å se på filmer, spille xbox360, og musikk fra pc'en.

Lenke til kommentar

Ok.

En ting til jeg lurer på, er hva jeg skal gjøre med TV'n min som ikke har noen lyd-ut annet enn hodetelefon. Er det da best å kjøre Xbox signaler gjennom HDMI og fra hodetelefonutgang til forsterker, eller å bruke kompositt og bruke den røde og hvite rett i forsterkern med en overgang?

Lenke til kommentar

Bare en liten oppdatering:

Jeg har nå fått høyttalere og forsterker i hus. Forsterkeren er liten. Mye mindre enn jeg trodde. Allikevel gir den veldig bra lyd. Jeg er ikke akkurat audiofil, men for mitt bruk så er det mer enn nok. Guitar hero blir et helt annet spill :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...