Ancistrus84 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Counter-Strike fungerer perfekt med WineX... ligger på konstant 100FPS der. Derimot, Flightsimulator 2002 fungerer IKKE under Linux, jeg har spilt alle utgaver av M$ flightsim, og det jeg har ikke fått til og Wine' noen. viss du sjekker [utl=http://www.transgaming.com/gamepage.php?gameid=490]Transgaming's game-liste[/url] ser du at MS flightsim ikke lar seg kjøre. btw. Snart kommer Microsoft Fightsimulator 2004: A century of flight! Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hvorfor bruke svindyre M$ produkter med lukket kode, nå man har alternativer som f.eks. FlightGear... Har testet det sånn halvveis og det virker lovende Noen andre som har testa det? Forresten så funker M$ $idewinder joysticken min som en drøm, rett ut av SuSE 8.1 boksen! MarcelSB Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Nå har jeg lastet Redhat 8.0 cd1-5, har brent CD1 for å sjekke alt er bra. Nei, Booter cd ikke automatisk, hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Cden skal bote jo. Har du brent det ut "ordentlig" ? Husk å sette på at det skal bootes på cd-rom. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Hei, det ser ut alt er i orden, CD booter likevel ikke hmm... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Hjelp, disketten finner ikke CD med linux CD1...hvordan installerer jeg linux? Har prøvd, klarer ikke Fant ingen Driver for Silicon Image 3112a for Linux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå