Qwseyvnd Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hei, fungerer Linux bra på spill, støtter Linux alle spillene? Har lyst på Redhat 8.0 for å more meg med den, og hvordan den går på FS2002, bedre...osv. På forhånd hilsen Qwseyvnd Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 du kan ikke kjøre windows spill direkt på linux. du må ha en virtual windows eller noe oppå da. dette vil nok ikke funke så bra som å kjøre det under windows. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Caveman har rett, men husk også at mange spill finnes i "egne" linux utgaver, som går iallefall like fort som i windows. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 men ikke flight sim ms vil nok ha det kunn til windows Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 men ikke flight sim ms vil nok ha det kunn til windows Ja det kan du være bombesikker på. Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 CS Funker fett... Bare se her :wink: MarcelSB Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Tja, det så ikke så veldig lovende ut, iallefall ikke ifølge fpsen hans Dette kan selvfølgelig være på grunn av slapp pc.. Spill som jeg vet iallefall funker er q3, unreal 2003 osv Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 najs marcelSB du kan ikke ha animert avatar Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 najsmarcelSB du kan ikke ha animert avatar Den avataren rokka jo Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 ja det gjorde den, men det er fortsatt ikke lov samma hvor kul den er Lenke til kommentar
xeon Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Spør du meg så bør linux-avatarer få lov til å være animerte.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 HEFTIG lol ,, sjekk popupen på linux siden med WinXp reklame.. :-? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 HEFTIG lol ,, sjekk popupen på linux siden med WinXp reklame.. :-? Så ikke noe popup jeg. Lenke til kommentar
Emigrante Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hei, fungerer Linux bra på spill, støtter Linux alle spillene? Har lyst på Redhat 8.0 for å more meg med den, og hvordan den går på FS2002, bedre...osv. På forhånd hilsen Qwseyvnd Flightsim fungerer utmerket i Linux. Les mere her: http://www.flightsim.no/forum/showflat.php...o=&fpart=1&vc=1 Emigrante Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Tja, det så ikke så veldig lovende ut, iallefall ikke ifølge fpsen hans Dette kan selvfølgelig være på grunn av slapp pc.. Spill som jeg vet iallefall funker er q3, unreal 2003 osv Vet ikke om fps'en blir lavere, spiller ikke så mye... Det jeg vet er at du må kjøre i 16/32 bits oppløsning, altså _ikke_ 24 bits... Desuten må du kjøre i samme oppløsning som X'en din hvis du vil ha fullscreen. marcelSB du kan ikke ha animert avatar Hvor står det? Har jeg aldri sett Hvorfor er det sånn? Ganske idiotisk regel egentlig Den avataren rokka jo Takker Spør du meg så bør linux-avatarer få lov til å være animerte.. Helt Enig! :wink: MarcelSB Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Går Linux fint på min PC, se signaturen. Går virkelig pc 4-5 ganger raskere enn Windows? hva er grunnen? Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Går Linux fint på min PC, se signaturen. Går virkelig pc 4-5 ganger raskere enn Windows? hva er grunnen? Så vidt jeg vet burde linux kjøre glimrende på din PC Det er sant at linux er 4-5 ganger kjappere enne Windoze, det kan til og med være 20-30 :wink: Linux er hva du vil det skal være, har du lyst på en superkjapp PC (F.eks til serverbruk) kan du fjerne det grafiske, og bare kjøre kommandolinja, noe som vil gjøre PC'en mye kjappere. Men så kan det jo også diskuteres hva som menes med kjapphet... Hvis du tenker på hvor lang tid det tar å kopiere filer fra hardisk, eller hvor kjapt internett du har, kan ikke linux gå bruke disse noe særligt kjappere enn windows, fordi begrensningene på hardisk og båndbredde er veldig store... Mener man derimot hvor mye minne det bruker, eller hvor effektivt operativsystemet kjører programmer, er linux i egen klasse i forhold til Windows... Grunnen til dette er i hovedsak at kildekoden til linuxkjerna er skrevet mye mer effektivt enn det Windows sin er. Dessuten er Windows pumpet full av jugl og jåleri som ikke kan fjernes (da tenker jeg på GUI'et deres, og IE selvfølgelig ), mens linux ikke er det. Hvis du skal igang med linux vil jeg anbefale SuSE Linux. Den har nettop kommet i em flunkende ny versjon med det siste innen linuxverdenen Det er lurt å lese guider, denne er bra... Lykke til!!! :wink: MarcelSB Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Flightsim fungerer utmerket i Linux. Les mere her: http://www.flightsim.no/forum/showflat.php...o=&fpart=1&vc=1 Det der er bullshit, ikke faen om han får 80-100fps med en P4 1.8GHz og 512 RAM.. Jeg sitter her med 2.4GHz og 1024 RAM, og får med maks grafikk, rundt 30fps... 100 er usannsynlig mye i FS2002.... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Flightsim fungerer utmerket i Linux. Les mere her: http://www.flightsim.no/forum/showflat.php...o=&fpart=1&vc=1 Det der er bullshit, ikke skitt om han får 80-100fps med en P4 1.8GHz og 512 RAM.. Jeg sitter her med 2.4GHz og 1024 RAM, og får med maks grafikk, rundt 30fps... 100 er usannsynlig mye i FS2002.... Og du kjører windows ? Kan ikke sammenlignes det vet du :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå