Gå til innhold

Fable 2, får ikke gullet mitt!

nullet6

Anbefalte innlegg

I går kveld kjøpte jeg to hus i Bowerstone. Satte opp leia til +50% (siden jeg er ond muaha)

lagra og skrude så av xboxen. I dag, når jeg starta opp igjen, hadde jeg ikke fått noe av gullet mitt. Det funka jo på min forrige karakter. da hadde jeg fått x antall gull for hvert femte minutt, selv om xboxen var skrudd av... help anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg gjorde det samme, bortsett fra at jeg kjøpte 10 hus eller noe sånt.. Våkna opp med nesten 100.000 Dagen etter;)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Tjener 2.5k hvert femte minutt nå, så gleder meg til neste gang jeg spiller Fable. Skal vente til søndag, da har det gått en halv uke. :wee:

Hvorfor ikke bare sette datoen på xboxen til år 2025...?? :innocent:

Heh, den glorien var ikke nødvendig, jeg er Master Chief med schvær øks og glorie fra før av! Men kanskje prøve det.. Hva skjer hvis jeg stiller klokka bakover igjen, da?

Lenke til kommentar
Tjener 2.5k hvert femte minutt nå, så gleder meg til neste gang jeg spiller Fable. Skal vente til søndag, da har det gått en halv uke. :wee:

Hvorfor ikke bare sette datoen på xboxen til år 2025...?? :innocent:

Heh, den glorien var ikke nødvendig, jeg er Master Chief med schvær øks og glorie fra før av! Men kanskje prøve det.. Hva skjer hvis jeg stiller klokka bakover igjen, da?

Ingenting. Du må bare starte spillet igjen, logge ut, også stiller du opp 1 år om gangen igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...