Gå til innhold

Avansert mobilsøk - kan ikke velge kameralys/blits

Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Det er verken en feil eller forglemmelse, men det er igrunn aldri noen som har tenkt på at dette kan være et nødvendig søkekriterie. Antagelig henger dette litt igjen fra gammelt av, da mobilkamera slett ikke var vanlig.

Har lagt til søkealternativet du etterspør nå!

Marius :)

Lenke til kommentar

Takk. :)

Edit: Med tiden håper jeg at det også vil være mulig å sortere etter type kameralys/blits (LED/Xenon/begge/annet f.eks.). Men da må i så fall alle de nåværende oppføringene overhales, så jeg skjønner at det uansett ikke vil komme på kort sikt.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

For øvrig, innenfor den samme kategorien; "Optisk zoom (minimum)" er helt verdiløs, ettersom det eneste valget er "Alle".

Videre synes jeg ikke at "Makshastighet data" fungerer bra, ettersom det burde være "Makshastighet data (minimum)". Hvis jeg for eksempel ikke bryr meg om mobilen har EDGE, 3G eller HSDPA, så lenge den har minst EDGE-hastighet, så hadde dette valget vært nyttig. Når jeg nå foretar et søk (dette som eksempel), så får jeg 0 treff når jeg velger 236 kbps EDGE som makshastighet data. Mange av treffene jeg får uten å velge noe på dette punktet har faktisk EDGE, men har også raskere muligheter. Hvis jeg velger 3600 kbps HSDPA, så får jeg ikke opp resultatene jeg ellers ville ha fått med HSDPA 7,2 mbit. Synes dette er en stor svakhet og gjør denne muligheten ubrukelig som søkekriterie.

Det bør dessuten være flere (høyere) valgmuligheter for maksvekt og SAR-verdi. Et trinn eller to mellom 1,5 cm og 2,0 cm som makstykkelse, og mellom 2,4" og 3" på skjermstørrelse (min) hadde også vært fint.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...