hans A Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Har en Logitech MX 610 mus som oppfører seg usatbil. Når man f.eks klikker på favoritter menyen i ie så forsvinner menyen igjen etter første klikk. Og skal man flytte på rekkefølgen i favoritter menyen så klarer man ikke å flytte linken mer enn maks 2 plasser, før man havner på en annen link. Og noen ganger klikker den utan at man har klikket! Er det dårlig kontakt mellom musen og senderen eller er det musen som er ødelagt? Har prøvd nye drivere. Nå har jeg satt inn den gamle rullemusen igjen. Endret 30. oktober 2008 av hans A Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Du hadde lagt inn logitech sine siste drivere ikke sant? Jeg har selv MX1000 og det kan være lurt å ikke ha for mye rot i form av DVD player og metaliske objekter på skrivebordet da disse ser ut til å forstyrre musen litt. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det er åpenbart interferens mellom musa og mottakeren som Malvado sier. Prøv å flytte på mottakeren og eventuelt rot du måtte ha i nærheten. Skjermen kan også skape problemer om mottakeren ligger for nærme. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Mottakeren står i selve USB porten så den kan ikke flyttes. Det er i den siste tiden at problemene har oppstått, uten at det er gjort noen endringer i omgivelsene.(skrivebord eller elektriske apperat) Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Oh, missvisende trådnavn Jeg hadde samme problem. Fikk heldigvis bytta mi da de sa at den var ødelagt. Endret 30. oktober 2008 av SuKa Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Suka, skuffende!!! Glemte å skrive det jeg egentlig skulle Sorry! Nok Off topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå