Vegard_Haug Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Atari har overtatt Activision Blizzards Riddick: Assault on Dark Athena. Les mer Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Typisk...Når var sist Atari lagde noe bra? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Uh? Nå skal jo ikke Atari lage spillet, de skal bare utgi det. Spillet er stort sett ferdig allerede, og siden det bare er en oppdatert versjon av et spill som allerede var Xbox' beste FPS (oppdateringen er til og med utført av samme utvikler som skapte originalen), er det vel grenser for hvor mye som kan gå galt? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Får håpe de ikke får noen ideer og endrer på spillet i alle fall. Lenke til kommentar
Tackli Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Gleder meg til denne utgivelsen. Skammer meg over å ikke ha spilt originalen, men på den annen side er det ikke meg imot å få spille en oppdatert versjon av spillet Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Får håpe de ikke får noen ideer og endrer på spillet i alle fall. Håper nå inderlig at du har rett, atari har bare lagd piss i det siste Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Uh? Nå skal jo ikke Atari lage spillet, de skal bare utgi det. Spillet er stort sett ferdig allerede, og siden det bare er en oppdatert versjon av et spill som allerede var Xbox' beste FPS (oppdateringen er til og med utført av samme utvikler som skapte originalen), er det vel grenser for hvor mye som kan gå galt? Fikk også litt noia helt til jeg leste denne posten. Takker for korrekt info, Zealuu! Da er det håp for dette spillet allikevel. Blir spennende å se hva Starbreeze kan få til med mer maskinkraft. Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er en av de få som digget filmen, men har ikke prøvd spillet. jeg tror nok jeg kjøper dette uansett hvem det kommer fra. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Du burde prøve det første spillet Grafikken holder fint mål i dag, og jeg er generelt veldig kresen på grafikk ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg