formann Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Dette kalle jeg gode nyheter Nå er det lengesiden vi har fått brukt blyanten til overklokking, så dette var på tide. http://www.amdforums.com/showthread.php?th...15&pagenumber=1 Og nei.. jeg kan ikke html, og tar gjerne imot en forklaring på hvordan man lager en liten link man kan trykke på. Lenke til kommentar
formann Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Sorry folkens.. dette var jo old news fant jeg ut. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hmm, har ikke sett den før. Så er det bare om jeg tør å gjøre det :wink: Lenke til kommentar
formann Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Hmm, har ikke sett den før. Så er det bare om jeg tør å gjøre det :wink: Jeg gjør det ikke før jeg trenger... men så fort jeg får nye minne brikker så tenker jeg det tar ca 3 min 4 sek så har jeg gjort det. En liten uskyldig blyantstrek er da ikke noe å være redd for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå