Fotofashion Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Prøvde å få til 3 forskjellige utrykk på bildene. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Flotte bilder. I første forvant hun kanskje litt i bakgrunnen? Hva slags lys bruker du? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det var en fin serie, og flott at du har fått frem flere sider av konfirmanten...som du har fått til å posere på en meget naturlig måte. RandiA Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 første bildet så ville jeg ha all fokus på øynene med disse ble det kun brukt vivitar285hv blitser. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Fine bilder alle 3 synes nå jeg (ps, du har fått lov av avbildete å legge bildene ut her går jeg ut i fra?) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Fine bilder alle 3 synes nå jeg (ps, du har fått lov av avbildete å legge bildene ut her går jeg ut i fra?) Det skulle jeg virkelig tru, iom at jeg har copyright på bildene:). De har kun bruksrett. Endret 30. oktober 2008 av DeViSoR Lenke til kommentar
Svar Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Sist jeg sjekket var det noen fine regler på at selv om du har tatt bildene og har fulle rettigheteter på de, har man ikke lov til å legge ut bilder på nett, selge de, bruke de i publikasjoner ol der modellen er lett gjennkjennelig uten modellen sitt samtykke. Dette temaet har vært oppe mange ganger på www.foto.no. Ikke for å sette noen her i bås eller noe, nevner det bare for informasjon Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hvor kom dette i fra Svar? =) Virker litt usaklig å plutselig bringe opp Likte bilde nr 3 som er var ett særdeles fint hoppe bildet, spesielt ifht skarphet! nr 1 og 2 er litt så som så.. selv om nr 1 også er ett fint bilde =) Lenke til kommentar
Carny Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Alle bildene var veldig bra, men det første skilte seg mest negativt ut. Iom at det er et komf-bilde tror jeg det hadde tatt seg bedre ut om bunaden også var i fokus. Det gir et tydeligere signal om hva det (kan) dreie seg om. Med den snevre DOF'en kommer det ikke klart nok frem, syns jeg. Bortsett fra det er jeg usikker på lyset. Mulig det er formatet, men for meg ser det ut som hun mangler litt tekstur i huden. Det forsvinner litt, og dermed gjør bildet litt flatt -og for min del, litt kjedelig. Ellers er det en fin serie som profilerer en typisk ungdomstid. Litt drama og alvor, slik du får fram både med lys og poseringen til jenta i det andre bildet. Og en morsom og energisk tid, som du får veldig godt fram i det siste bildet. Alt i alt 7/10 på hele serien. Det første trekker litt ned for min del. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Min favoritt er nr. 2 - meget bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå