alho Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hei, Jeg begynner å bli sliten av å se på min 15 tommers skjerm, og skal kjøpe en ekstern skjerm. Jeg lurer på hvor stor oppløsning det kan være på denne skjermen for at min bærbare skal kunne nyttiggjøre seg av denne fullt ut? I pc'en min sitter det et Nvidia GeForce Go 7200 kort. Lurer på om jeg bør gå for 1680 x 1050, eller 1920 x 1080 punkter. Syns forøvrig det er veldig stor prisforskjell mellom butikk og netbutikk hva skjerm angår. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
vikingjan Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hei, Jeg begynner å bli sliten av å se på min 15 tommers skjerm, og skal kjøpe en ekstern skjerm. Jeg lurer på hvor stor oppløsning det kan være på denne skjermen for at min bærbare skal kunne nyttiggjøre seg av denne fullt ut? I pc'en min sitter det et Nvidia GeForce Go 7200 kort. Lurer på om jeg bør gå for 1680 x 1050, eller 1920 x 1080 punkter. Syns forøvrig det er veldig stor prisforskjell mellom butikk og netbutikk hva skjerm angår. Tusen takk for svar! Hei ! Så vidt jeg forstår støtter dette kortet begge oppløsningene (vet ikke hvilken bærbar du har). Prisforskjellen på skjermer som støtter disse oppløsningene er nokså stor ennå. En 22 tommer med 1680/1050 vil være et prisgunstig valg. M.v.h. Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå