stranden Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 har nylig reformatert å lagt to partisjoner... de ene er C: der windows og drivere er.. den er på 10 gb E: er på 100 gb... E: er liksom der jeg skal ha alt da.. å så har jeg tenkt å "gjemme" C: men hvordan får jeg alt på mine dokumenter til å lagres på E: ?? Jeg vil gjerne flytte mine dokumenter til E: fordi ellers blir C: fylt helt opp Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 men hvordan får jeg alt på mine dokumenter til å lagres på E: ?? Høyreklikk på my docuements -> properties -> target folder location Blir vel noe sånt som mine dokumenter -> egenskaper ->målmappe plassering(?) på norsk. Ikke så altfor vanskelig .. :wink: Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Høyreklikk på Mine dokumenter og velg Egenskaper. Da tror jeg nesten at du finner ut resten selv... ;-) Lenke til kommentar
stranden Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 ja.. fikk det til nå! tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå