BigScaryNi**a Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Heisann! Håper jeg poster dette i rett forum:) Hvor kan man leie servere?, og pris for dette altså for eksempel jeg vil kjøre en spill server 24/7 med en brukbar hastighet. vet ikke helt hvor jeg skal se hen. Håper på svar så fort så mulig. Takk på forhånd. -Makaveli- Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Skulle også gjerne hat en CS server.. men sponsa da så klart Lenke til kommentar
BigScaryNi**a Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 hadde tenkt NWN selv Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 http://www.udp.no/ tilbyr det du spør etter, til rimelige priser. Lenke til kommentar
BigScaryNi**a Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Er ikke det der bare for CS da? tviler på at de hoster NWN server Lenke til kommentar
BigScaryNi**a Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Ingen som vet? Lenke til kommentar
fredster Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Her tror jeg nok at de kan hjelpe: www.Intility.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå