lain Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det fungerte veldig bra å hoppe osv i 1. person. Overrasket selv egentlig, fikk endelig prøvd demoen i kveld, og kommer nok til å kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Bra saker dette, must have hehe:D Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 fy satan for en gøy demo dette var! koste meg igjennom hele greia, + theme sangen er utrolig bra. Liker den "cleane" arkitekturen i byen du er i. Men det eneste jeg hadde litt problemer med var å time når du skulle rulle rundt like etter du hadde landet. Menmen, blir nok et sikkert kjøp dette. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 har allerede en bestilling liggende på spillet, så jeg gleder meg til det ligger i postkassa mi. Likte det spillet, blir nok etpar timer foran skjermen her ja. Får bare håpe jeg får spilt endel før TombRaider slippes, for det ligger en forhåndsbestilling der også... Lenke til kommentar
Faris Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Laster ned nå, ser jo bare helt nydelig ut på skjermbildene jeg har sett! Litt å kose seg med fram til Gears Of War 2 kommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Likte skikkelig godt at du kunne hoppe ut for bygninger å nå helt ned før kameraet gikk bort /selvmordskandidat Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvilke butikker må man f.håndsbestille for å få kode til Time Trail?? Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Føler meg ganske skuffa.Grafikken var ikke like skarp som på ingame traileren jeg lastet ned fra PS Store. Synes også at det kunne vært mere fritt (Free roaming). Virket veldig som det ikke var store valgmuligheter og mere å løp fra A til b. Synes også storyen virka crappy og at det ble alt for enkelt. Litt enig i at valgmulighetene ikke er så store ifht hvilke muligheter man har for å komme seg fra et punkt til et annet, men dette avhenger også fullt og helt av hvorvidt de har lagt fokuset til å ha mange muligheter eller det å faktisk finne ut av hvordan man kommer seg rundt hindringer for å nå målet. Dermed kommer det veldig an på hva man forventer av spillet, at det skal være en sandbox-opplevelse eller en mer puzzle-orientert greie, og hva man selv foretrekker. At du kommenterer storyen etter å ha spilt en 15min demo skal jeg ikke gå så langt innpå, annet enn at det er en relativt hårreisende ting å gjøre. Men poenget gjenstår like fullt her som med gameplayet; det er mye vi ikke har sett ennå. For alt vi vet kan ting åpne seg enda mer jo lenger man kommer inn i spillet. Dette er tross alt et utdrag fra spillets aller første nivåer, og det ville overraske meg stort om ikke ting ble noe mer avansert og innfløkt i løpet av spillets gang. Jeg koste meg iallfall veldig med demoen og vurderer sterkt å investere i fullversjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg