Markus1802 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Fortsatt ingen ting Kom igjen da! XD Har vært veldig usikker på om jeg skulle kjøpe Mirrors Edge, men hvis demoen er bra, blir det vell et sikkert kjøp Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hadde vært litt rart og gitt ut en PC demo når det er over to måneder til spillet lanseres. Maks en måned før spillet lanseres spør du meg. pc versjonen kommer om 2 mnd og det kommer ikke noen demo der enna. 360/ps3 versjonen kommer 8 november so? Ingen grunn til at pc-spillet av det der ikke skal komme tidliger, nokk en gang bli vi kjørt over, og læl om de har utsatt der får vi en dårlig port, ikke rart folk piratkopierer. Brb, le av årets teiteste uttalelse. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja, phail på alle punkter der ja ! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Gleder meg virkelig til å høre hva folk synes om dette (Er "desverre" ikke konsolltypen, så må nok vente), det er jo et spill som er blitt så utrolig hypa, og har lover ganske mye. Selve spillet høres utrolig kult ut. Håper det leverer. Endret 30. oktober 2008 av Neppe Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Åh, kan den ikke bare komme already!? Men er kanskje litt vanskelig å dømme om spillet er dårlig, da det ikke er satt noen standart inne akkurat den type spill, vet ikke helt, men er det bra så er det bra... Endret 30. oktober 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Samme demo som det har vært fra i alle videoene som kommer i dag/morgen? Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Må si jeg er spent på dette hvordan dette spillet er, så gleder meg til den legges ut? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Demoen er ute på PSN no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Der er den ute. Lenke til kommentar
Sideri Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er på 45% atm Tror jeg har alt for store forventninger, mulig jeg blir skuffa :/ Men vi får bare vente å se =) Lenke til kommentar
MaggiJR Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Ingen som kan gi noen inntrykk? Endret 30. oktober 2008 av MaggiJR Lenke til kommentar
MaggiJR Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hadde vært litt rart og gitt ut en PC demo når det er over to måneder til spillet lanseres. Maks en måned før spillet lanseres spør du meg. pc versjonen kommer om 2 mnd og det kommer ikke noen demo der enna. 360/ps3 versjonen kommer 8 november so? Ingen grunn til at pc-spillet av det der ikke skal komme tidliger, nokk en gang bli vi kjørt over, og læl om de har utsatt der får vi en dårlig port, ikke rart folk piratkopierer. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Laster ned nå jeg å , håper dette blir like bra som det ser ut som Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Har nettopp fullført demoen. Den var ikke annet enn fantastisk! Dette skal kjøpes! Endret 30. oktober 2008 av qweac Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Løp og slo på xboxen for å laste det ned, hadde bare sett overskriften på Gamer.no. Var en stor skuffelse når jeg ikke fant det.. Så gikk jeg tilbake til PCen å leste artikkelen.. Men løpe-spill? Det er vel heller ett parkour-spill.. (I følge Wikipedia) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) L�p og slo p� xboxen for � laste det ned, hadde bare sett overskriften p� Gamer.no. Var en stor skuffelse n�r jeg ikke fant det.. S� gikk jeg tilbake til PCen � leste artikkelen.. Men l�pe-spill? Det er vel heller ett parkour-spill.. (I f�lge Wikipedia) Du springer jo ifra politi da. Free Running er vel mer parkour ^^ *edit* parkour begge deler Vet ikke hva jeg skal si om Mirror's Edge. Det er bra, men håper ikke det blir FOR vanskelig. Endret 30. oktober 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har nettopp fullført demoen. Den var ikke annet enn fantastisk! Dette skal kjøpes! Enig. Dyreste høsten noensinne. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vet ikke hva jeg skal si om Mirror's Edge. Det er bra, men håper ikke det blir FOR vanskelig. For vanskelig? Hvorfor skulle det blitt det? Demoen var i hvertfall ikke spesielt vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg