Hanzo Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ser at de dekka som duger på is & Snø ofte sliter med dårlig føre på våt asfalt. Nå er det jo våt og fælt her 90% av tiden, og litt snø og is ellers. Du må vist velge mellom enten våt føre, eller is/snø. Men hva i heita skal man da prioriter? Noen som kan anbefale dekk som funker for vestlandet? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nokian Hakka RSI eller ContiVikingContact 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hakka RSi er vel erstattet av Hakka R i år? Skal du ha med eller uten pigger? Lenke til kommentar
Hanzo Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Tror jeg satser på piggfritt, ikke ofte der er klunk is. Og blir det for ille et par dager får vi satse på hjemmekontor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg kjører på Hakka, og har et sett hurtigkjettinger i bilen (dersom jeg ikke KAN ha hjemmekontor). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå