DementedAlbino Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Finnes der rimelige og gode løsninger som gjør dekkskiftet raskere? Tenker da på jekk koblet mot 12v og "muttertrekker" koblet mot 12v. Noen som har noen anbefalinger her og har testet slikt utstyr? Fant en test her, men greit å få erfaring fra andre innen dette før en eventuelt handler inn noe. Grunnen til jeg vil ha det enklere og raskere er at jeg hvert år ender opp med å skifte dekk for mor, tanter og en hel drøss med folk i familien, så nå tenkte jeg spare litt tid på dette i år. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kjøp en 240v, holder mye lenger Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Har du en bra å anbefale som ikke er så gale i pris? Ser den på 12v ikke koster mer enn 350,- kr, samt at jeg kan ha den liggende i bilen og bruke den hvor det skulle være behov. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vanlig garasjejekk og en god hjulnøkkel med lang arm gjør nytten for meg. Tar en side om gangen på hver bil. Det er ikke jekking og skruing som tar tid, men logistikken: Finne frem riktig hjul, rengjøre dekk og felger som skal lagres, etc. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Kan jeg løfte bilen så jeg får tatt begge dekkene pr side samtidig ved å bruke en garasjejekk, eller må jeg fortsatt opp med bilen 4 ganger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg bruker fremre jekkpunkt for å jekke opp en side om gangen. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Holder det med en slik da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Omtrent en slik jeg har, men annet fabrikat. Min er gammel og velbrukt, men gjør nytten fortsatt. For sikkerhets skyld anbefaler jeg at du sikrer med bukker mens du jobber: eksempel Endret 30. oktober 2008 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå