Bjonski Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hei, jeg er på utkikk etter en netbook til musikk, nett, msn etc.. Litt små enkle spill hadde også vært greit når det er dødtid. Noen tips til en netbook til dette, som skal være billigst mulig? Liker utseende på MSI Wind og HP(fant ikke HP i prisguiden), men MSI var litt i dyreste laget. Hvilke av Asus og Acer sine vil være det beste valget? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vis du synes at MSI Wind så er nok HP mininote også uaktuel, den koster over 5000,- Selv gikk jeg for AA1, mest fordi tastaturet er mye større på den. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Det er så mange versjoner av Acer sine.. Har du link til den du valgte? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Det finnes hovedsakelig to versjoner av Aspire one. Du har A110L som kommer med en 8GB SSD Disk og linux. Også har du A150 som kommer med en tradisjonell harddisk på enten 120GB eller 160GB og med XP. Ellers så finnes de i forskjellige farger. Jeg valgte A110L. Endret 30. oktober 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 men så har du 512MB og 1024MB minne på hver enkelte versjon. 512MB er 500kr billigere. Men regner med at det vil holde lenge? Hvordan er støy og varme? Min nåværende HP pavilion DV6410 blir sykt varm hvor du hviler hånden mens du skriver, noe som er svært plagsomt. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Stemmer det ja. 512MB holder så lenge du bruker linux, ikke med xp. Standard så støyer den litt, men dette er fordi viften starter på veldig lav temp. Vis du installerer viftestyrer så er den helt stille omtrent hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå