michael691 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hotmail har ''finpusset'' litt på utseende, ta en titt og skriv hva dere syntes. Jeg syns skriften var ganske fin men hele layouten så litt for ''enkel ut'' Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det er vel fortsatt innholder som teller - jeg går for GMail! *bankibordet* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det er litt uvant nå i begynnelsen, men jeg blir nok vant med det etterhvert, som alle andre ting. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Litt komisk at jeg ikke fikk Hotmail til å funke i Firefox men i IE. Hmm kanskje det er microsoft Neida. Sikkert noe galt med den nye Java oppdateringa. Or is it? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Liker "nye" hotmail kjempegodt, godt med lagringsplass er det også.. kommer nok ikke til å gå bort i fra hotmail nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå