Anonym5656 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hei! Har i den siste uken hatt veldig vondt i hodet og ørene. Har tenkt at det bare var noe vanlig sjukdom på gang, men igår så merket jeg en liten kul i bakhodet. Kulen ligger litt over høyre øret og er kanskje 1cm i bredden og stikker 0.5cm opp fra hodet, og når jeg er så vidt borti den så gjør det nokså vondt, og om jeg trykker på den så gjør det veeldig vondt. Ellers har jeg blødd en del neseblod og får drit vondt i hodet og ørene av høye lyder. Er dette en vanlig forkjølelse? Jeg ble litt skremt av den kulen i hodet må jeg si. Noen som vet om hva den kan være? Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ellers har jeg blødd en del neseblod og får drit vondt i hodet og ørene av høye lyder. Er dette en vanlig forkjølelse? Jeg ble litt skremt av den kulen i hodet må jeg si. Noen som vet om hva den kan være? Jeg tror legen din vil være best kvalifisert til å svare på sånne spørsmål. Å lete etter diagnoser på nett kan fort skremme deg mer enn nødvendig Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Har ikke tid Tenkte bare om noen hadde opplevd det samme, og kanskje funnet ut hva det var. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det leses ut som du har fått en kvise.. Hvis du ikke har andre symptomer å tilføye. Alder? Vaio Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Kvise i bakhodet som har ført til intens hodepine, smerter i ørene og forkjølelsessymtomer? 18. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har hatt en lignende kul over lengre tid som har kommet og gått. Har ikke skjønt hva det er for noe, men har ikke daua av det enda. Har dog ikke spurt legen om det, men har heller ikke hatt slike symptomer som du nevner. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det kan godt at kvisen sitter på en nerve... Det kan gir smerter som radiere mot øret (Du beskrev den lå litt over høyre øret). Forkjølelsen kan være årsaken du fikk den lille kvisen... Hvor lenge har du hatt det? Feber? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Tja, en uke ca. nå. Ikke feber. Lenke til kommentar
Gjest guest Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg har hørt at man kan få kuler i bakhodet om man er syk. (Ikke alvorlig syk, men f.eks. forkjølelse) Det er kjertler eller noe, om jeg ikke er fullstendig på jordet.. Har selv to kuler. Den ene har vært der i flere år, men er kanskje litt lenger ut mot siden nå enn tidligere. Den andre oppdaget jeg faktisk for et par dager siden. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Eg har fleire kuler i bakhodet, har hatt dei i minst eitt år. Men er det ikkje sånn at når du har kusma får du store kjertler der trådstarter beskriver kulen? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hei! Har i den siste uken hatt veldig vondt i hodet og ørene. Har tenkt at det bare var noe vanlig sjukdom på gang, men igår så merket jeg en liten kul i bakhodet. Kulen ligger litt over høyre øret og er kanskje 1cm i bredden og stikker 0.5cm opp fra hodet, og når jeg er så vidt borti den så gjør det nokså vondt, og om jeg trykker på den så gjør det veeldig vondt. Ellers har jeg blødd en del neseblod og får drit vondt i hodet og ørene av høye lyder. Er dette en vanlig forkjølelse? Jeg ble litt skremt av den kulen i hodet må jeg si. Noen som vet om hva den kan være? Skjønner godt at du blir skremt av slike kuler men husk at hodet vårt er ikke en rett flate, personelig ser jeg ut som en norsk grusvei i bakhodet med humper her og der. Det at den gjør vondt kulen når du trykker på den kan være indikasjon på ikke noe annet enn en betent hårsekk eller en kvise. Har selv en fin liten kul i bakhodet som har vært der i veldig lang tid, trenger ikke være noe annet enn et fibrom, bindevevsknute mener jeg legen min kalte det, fikk en fjernet fra ryggen for et par år siden. Tror jeg heller ville snakket med legen om de resterende problemer, trenger ikke være noe mer enn influensa du har fått men hvorfor gamble med helsa? Lenke til kommentar
triko1 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 har fått en kul litt mindre enn en drue over høyre øyebryn. Litt ondt i hodet. Bør man løpe til lege med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå