Pantheon Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Driver og ser på Enermax Silent Plus. Men tenkte da å fjerne den minste viften, altså den som er blir bakpå maskinen. Men er det denne som er regulerbar, eller er det den store inni?? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har ingen erfaring med modellen du nevner, men jeg har Enermax Whisper 431W. Den er jeg meget fornøyd. Utrolig stillegående og leverer rikelig med strøm Lenke til kommentar
pichashu Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg kjøpte 465 watt silent plus og kunne vært fornøyd med den hvis jeg hadde fått den til å virke Den ville ikke starte når jeg koblet til flere enheter enn hovedkortet og etter hva butikken jeg kjøpte den i sa, så var det ikke feil på den.. Men jeg kan i alle fall si at det er den bakerste viften eller viften ut av kabinettet som kan reguleres, og den er veldig stille.. irriterer meg at jeg ikke fikk den igang for jeg kunne gjerne tenkt meg den, men men.. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Er veldig fornøyd med min Enermax silent plus.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå