Gå til innhold

Trenger hjelp med oppsett til ny über gaming pc

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurte på om noen kunne vennligst ta noen minutter og settesammen noen gaming pc oppsett for meg :) Vil ha en pc som kan kjøre alle de nye spillene på fullt, + at jeg vil helst ha 8gb ram og Vista 64bit. Jeg har allerede skjerm så vennligst bare prøv å sett sammen de beste oppsettene til det. Har ikke noe spessielt budsjett jeg må forholde meg til. Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må jo ha noen slags begrensninger altså 10k eller 50k, eller blir det umulig å lage et så bra som mulig oppsett til den prisen du vil ha

17-20.000kr . Dette er ganske mye for kun pc'n, men det betyr ikke at jeg vil ha 2x radeon 4870x2 for det vet jeg ikke trengs.

Lenke til kommentar
Ta deg en titt på de ulike handlelistene folk på HW.no legger ut, du finner mye bra der.

hvor finner man de handlelistene?

Trykk på Prisguide, deretter Andre handlevogner på høyresiden.

hjalp ikke så mye :/ var veldig uoversikkelig. Ingen som orker å lage handlevogn? :( kan ikke nok om pc delene til å vite hva som er bra og dårlig.

Lenke til kommentar

Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien.

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

til pcen din uansett, velg intel qx9550 cpu, asus maximus formula hovedkort, 4870x2, 4gb (eller 8gb) ddr2 pc8500 minne, ca. 650 strømforsyning, et kabinett med bra kjøling, stor nok harddisk plass, dvd-brenner, noctua cpu vifte (kun vist over middels stort kabinett) og så har du det meste vil jeg tro :)

Endret av Slettet+3165
Fjernet unødvendig kommentar.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...