PantZman Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hei! Noen som skal kjøpe Red Alert 3 Premier Edition? Det følger nemelig med et exclusive Warhammer Online item (kode følger med i esken) "Kossar's Helm" "This magical Kislevite helm is imbued with the spirit of the wild North and will magically transform the wearer into a ferocious bear" Sikkert utrolig lite nyttig Kanskje noen som vet hvordan en "claim" item? Har lagt koden/aktivert til kontoen min men har ikke fått noe ingame enda. Lenke til kommentar
nems Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hei!Noen som skal kjøpe Red Alert 3 Premier Edition? Det følger nemelig med et exclusive Warhammer Online item (kode følger med i esken) "Kossar's Helm" "This magical Kislevite helm is imbued with the spirit of the wild North and will magically transform the wearer into a ferocious bear" Sikkert utrolig lite nyttig Kanskje noen som vet hvordan en "claim" item? Har lagt koden/aktivert til kontoen min men har ikke fått noe ingame enda. Visste ikke at dette fulgte med, har standard edition av RA3 selv.. Claim items ligger i mailen ingame når du har registrert nøkkelen. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Kult, får sjekke der. Noen som vet om du får itemet på alle chars? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Fikk ihvertfall det med pre-order items. Lenke til kommentar
nems Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Bare til opplysning så følger denne hjelmen med i SE og CE. Jeg har SE og hadde item code i pakka, hadde bare ikke åpnet den igår når jeg svarte. Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Noen som vil ha min kode? Jeg har fint lite bruk for den selv i og med at jeg ikke spiller warhammer online. Send pm i såfall Gitt bort.... Endret 3. november 2008 av Borgen Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Haha. Morsomt å være en bjørn og sitte på wolf steed. Så litt rart ut Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Haha. Morsomt å være en bjørn og sitte på wolf steed. Så litt rart ut Blir sikkert fikset etterhvert. Lenke til kommentar
Rest1peace Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvis noen har den koden og er villig til å gi deg fra seg, tar jeg gjerne imot den hehe Lenke til kommentar
qazy Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Førstemann til mølla: WARRAS-TN7Y5-79WZ-JS9TK-VT4Y-SC7U9Y Lenke til kommentar
Rest1peace Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Om noen fler har koden blir jeg veldig glad om noen sendte meg en pm den posten over var allerede tatt Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Om noen fler har koden blir jeg veldig glad om noen sendte meg en pm den posten over var allerede tatt samme her, hadde sotte stor pris på en kode:) men husk at Rest1peac var før meg:) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 noen som vet om denne hjelmen er kun en konto eller? Lenke til kommentar
BMen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det hørrtes litt kult ut, Hvis noen gavmilde der ute vil gi meg en kode så gjerne send pm =) Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 erhm jeg har en kode, men finer ikke ut hvor jeg skal skrive den inn.. noen som har en link? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 http://war-europe.com/#/myaccount/?lang=en Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 http://war-europe.com/#/myaccount/?lang=en takk, men denne siden viste jeg om. Påenter a code så passer ikke koden jeg har fåt. den er xxxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx lang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå