Gå til innhold

Gamer pc til ca 5k

Anbefalte innlegg

Har gått gjennom endel tråder og kommet frem til et oppsett

Jeg har ikke behov for harddisk, dvdspiller, skjerm, tastatur eller mus siden jeg allerede har dette liggende

spill som blir spilt er wow, diablo3 når det kommer også kanskje litt andre spill.

Har ikke sett på pc på mange år og derfor er jeg ganske utdatert når det gjelder hardware og trenger sårt en tilbakemelding

Forslag til ny pc.

Endret av opticus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

som lovet skulle jeg gi en tilbakemelding, denne kjører hvertfall wow helt uten problemer og får score 12249 3DMarks (06) som er litt over snittet for tilsvarende systemer som er testet i 3dmark ifølge 3dmarken selv. den bråker ikke spesielt mye heller og det er jeg veldig følsom for, så dette var et utmerket kjøp.

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg er ganske grønn på dagens data.

Har en gutt som skal kjøpe seg en spill pc, vurderer å kjøpe brukt, men er ikke helt sikker på hvor lurt det er.

Prisen på dette oppsettet var jo veldig ok, men vil denne maskinen klarer å kjøre Crysis Warhead feks? eller må det legges mer penger i den da?

Hvordan er dette skjermkortet sammenliknet med 8800GTS som jeg har litt erfaring med fra før?

Hva er forresten den billigste skjermen jeg kan kjøpe som funker, er ikke kresen men den må funke.

Endret av shegood
Lenke til kommentar
Hei,

Har en gutt som skal kjøpe seg en spill pc, vurderer å kjøpe brukt, men er ikke helt sikker på hvor lurt det er.

Prisen på dette oppsettet var jo veldig ok, men vil denne maskinen klarer å kjøre Crysis Warhead feks? eller må det legges mer penger i den da?

Hvordan er dette skjermkortet sammenliknet med 8800GTS som jeg har litt erfaring med fra før?

Hva er forresten den billigste skjermen jeg kan kjøpe som funker, er ikke kresen men den må funke.

husk at du trenger harddisk og dvdspiller dersom den skal være komplett, i tillegg kanskje skjerm, tastatur og mus? bare sier ifra i tilfelle du leste første post litt for kjapt :) jeg skal prøve crysis og si hvordan det gikk jeg, gi meg litt tid, evt sjekk om kanskje noen andre poster ang dette skjermkortet :)

Lenke til kommentar
Hei,

skjermkortet er en del bedre om det er snakk om 320 eller 640mb varianten av 8800gts... men den vil uansett slå 512 versjonen også...

som nevt trenges også harddisk og dvdrom så må legge til minst 4-500kr i pris...

lcd skjermer fås nye fra ca 1000kr for 19" og 1200kr for 22"

btw så vil jeg ikke anbefale at du setter sammen maskinen selv om du ikke vait hva du driver med...

Lenke til kommentar
Hei,

skjermkortet er en del bedre om det er snakk om 320 eller 640mb varianten av 8800gts... men den vil uansett slå 512 versjonen også...

som nevt trenges også harddisk og dvdrom så må legge til minst 4-500kr i pris...

lcd skjermer fås nye fra ca 1000kr for 19" og 1200kr for 22"

btw så vil jeg ikke anbefale at du setter sammen maskinen selv om du ikke vait hva du driver med...

Det er XFX8800 GTS Fatality 320MB 650/2000 så en ganske hissig variant vil jeg anta. Jeg klarer bare såvidt medium på første Crysis med dette kortet sammen med 4GB ram Corsair TWINX2 6400 CL4 og Q6600, HK P35 Neo

Har skrudd sammen noen PC'er før og aldri fått problemer, er bare ikke oppdatert på HW :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...