r88 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er imponert over Far Cry 2, men tror jeg holder på Assassins Creed inntil videre. Gears 2 blir nok bra, men jeg er ikke så begeistret for stilen. Mener du den mørke dystre stilen som grafikken til Gears har? Synes Gears (1, laster ikke ned spill så har ikke prøvd 2ern) er teknisk brilliant å se på, men det er veldig grått og noe ensformig. Har hørt at 2ern skal være mer variert så gleder meg. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er det bare meg som synes BF:BC har fin grafikk i scenene ? Eller har GTA IV sine situasjoner hvor det ser helt ekte ut, båt tur i solnedgangen. Liker 3d sporene i sanda og grafikken i vannet <3 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Båtturene i solnedgang har en egen stemning. Slår RL glatt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 ingen som har nevnt oblivion Lenke til kommentar
huggy Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 FC2 har helt sinnsykt bedre en Gow2 vertfall. GoW2 er ikke såååå store forbedringer fra 1eneren. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ace Combat har ganske realistisk grafikk. Må faktisk si meg enig der, Ace Combat 6 har en del nydelige bilder. Ja fantastisk! Ser alltid litt rart ut når man flyr så nært bakken. Men ellers! Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hei, Hvilket spill/scene synes dere har den mest "fotorealistiske" grafikken? Har ikke spilt så fryktelig mange 360-spill, men jeg synes enkelte scener i replayen til Colin McRae: Dirt ser temmelig realistiske ut. Setter man replayen på pause enkelte plasser, så kan en nesten bli lurt til å tro at det er ekte:) Realistisk syns jeg GRID. Spesielt på replays. Best grafikk blir nok Gears 2 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 synte ikke at oblivion hadde spesielt bra grafikk. men far cry 2 imponerte. call of duty 4 har også bra grafikk. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Far Cry 2 er teknisk mest imponerende uten tvil i mine øyne, og får min stemme. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Etter å ha spilt mirrors edge demoen et par hundre ganger, kommer den på førsteplass for min del. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ace Combat har ganske realistisk grafikk. Må faktisk si meg enig der, Ace Combat 6 har en del nydelige bilder. Ace Combat 6 har helt genial grafikk når det kommer til fly og slikt, men landskapet kunne vel strengt tatt vært bedre :!: Fremdeles, herlig grafikk når du ser tredjeperson på flyet og f.eks vrir kameraet mot solen Ace Combat 6 var mitt FØRSTE 360 spill, og blir fremdeles spillt jevnlig Lenke til kommentar
_powerade_ Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Har spilt RD: Grid en del i det siste nå, og jeg må bare få si at Codemasters vet hva de driver med angående replays . Ser litt falskt ut enkelte steder, men stort sett veldig realistisk!! Men jeg holder likevel en ekstra knapp på CM: Dirt Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 COD4 has mest mest fotorealistisk grafikk. Også mye hjulpet av at det er 60fps selvsagt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Er det realistisk i video/replays eller ingame man lurer på her? Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Er rart ingen har nevnt Fight Night Round 3 enda. Det må jo være det mest fotorealistiske spillet jeg noen gang har spilt i hvert fall. GoW, PGR spillene og Mass Effect ser heller ikke værst ut da. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 GeOW 1 og 2 får min stemme Lenke til kommentar
_powerade_ Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Er det realistisk i video/replays eller ingame man lurer på her? Ingame og/eller replays, videoer som introer og slikt, teller ikke Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Call of Duty 4 i skipet på begynnelsen. Og Ace Combat 6. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 GTA IV?? Hahahah, morsomt. Jeg sier Ace Combat 6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå