Mawrick Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Bildet ble vel egentlig bare tatt kjapt i forbifarten for å se om hvordan det ble med refleksjoner etc i glassbygget.....vet ikke om det funker noe særlig, men artig å høre hva andre synes, og kanskje tips om ting og tang.... Lenke til kommentar
jarwa Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Flott himmel, har du brukt polariseringsfilter? Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Flott himmel, har du brukt polariseringsfilter? Nei, bare uv filter på denne linsen Lenke til kommentar
Carny Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Blir nesten en smule desorientert av bildet. Jeg liker fargene og jeg liker kontrastene, men det blir kanskje litt for mye kontraster på "Park Inn" bygget. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ganske spennende, og himmelen var jo fin denne dagen. Tatt med Nikkor 12-24? Fått god høydefølelse på tårnet. Jeg liker også at bildet er relativt rent, dvs. ikke noe fra gatebildet på Alexander Platz. Det er et litt påfallende sølvgrått parti i skyene, et resultat av redigering? Jeg må skaffe meg objektiv med mer vidvinkel forstår jeg... Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Ganske spennende, og himmelen var jo fin denne dagen. Tatt med Nikkor 12-24? Fått god høydefølelse på tårnet. Jeg liker også at bildet er relativt rent, dvs. ikke noe fra gatebildet på Alexander Platz. Det er et litt påfallende sølvgrått parti i skyene, et resultat av redigering? Jeg må skaffe meg objektiv med mer vidvinkel forstår jeg... Sigma 10-20 linse, har nok vært innom PS en tur ja.....så mulig jeg har dradd litt for mye i spaken, har vel litt forskjellige versjoner av dette bildet. Endret 30. oktober 2008 av Mawrick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå