Toast Is Pimp! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hmm. Jeg bruker "Blenda Sensitive" Farger og First Price Tøymykner. Og jeg har et parr bukser som lukter krutt. Noen idèr hva det er? PS Spesiellt i kjønnsregionen lukter det krutt. Det har ikke vært mye aktivitet i det området i det siste, så jeg lurer fælt Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kanskje en idè å skifte boxer litt oftere? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hehe! Jeg glemte og si at denne lukten kom første gang jeg vaska buksa... Nei det er i bokseren. Lukter ikke krutt derfra. Lenke til kommentar
MrLian Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 ...ingenting er som lukta av svart-krutt og napalm tidlig på morningen... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Sikkert noe etter noen oppdrag fra E- tjenesten... Var litt action ved et atomkraftverk... Nå er det 3 gangen jeg har vaska Combat-Suiten min, lukten begynner og forsvinne.... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Lukter det krutt nedtil??? Passpå at det ikke går varmgang der nede. Kan gå ille for seg! Endret 14. desember 2008 av Lakshore Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Parr bukser var og ta i! Det er bare på den ene buksa! Så rart. Lukter enda krutt av den buksa. Har gått litt luxus og kjøpt Comfort Sommerfrisk... Endret 14. desember 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Sikkert friksjon. Ta på 2 ss med babypudder morgen og kveld. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 denne tråden kan godt havne i gullkorn tråden.. for her var det så pass mye gode forslag til et merkelig spørsmål.. ler fortsatt... hahahah Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Fra spøk til alvårlig: Hva er denne eksplosive buksa laget av da? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Bomull dyppa ned i flytende sprengstoff. Sikkert lunta som lukter... Nitroglyserinet lukter ikke hos meg. Kan jo ikke komme på flyet med en dynamittkube i lomma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå