_Adler_ Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hei. Kjøpte meg bla. et par Nudie Jeans her om dagen. Slim Jim, Dry Black Coated, for den som lurer. Utrolig kul bukse, deilig å ha på seg også! Fulgte i alle fall med et hefte som omtaler bruk og vask av indigo dry jeans (ingen svarte, eller forvaska osv.). Står litt her: http://www.nudiejeans.com/thisisnudie/takecare.php Resultatet blir veldig bra virker det som, iom. at det du har i bukselommene vil "avbildes" på utsiden, pga. slitasje. Et personlig preg. Står at man kun skal fjerne flekker ved å skrubbe med litt vann, og om det er lukt så skal man henge de ut (når det er fuktig) eller ha de i fryseren. 6 mnd. er jo ekstremt lenge da, uten en skikkelig vask, er det mange som gjør dette? Synes det bare virker uhygienisk Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Noen innspill ble fremmet i tråden «Lystdråper på bukse», du kan jo ta en kikk der. Jeg synes det er et latterlig konsept, og jeg stiller meg sterkt kritisk til den personlige hygienen til de som praktiserer dette. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Leste gjennom den nå, interessant lesing. Merker jo fort at om man ikke vasker bukser etter en stund blir det lukt, spesielt på baken, selv om man har god hygiene/kroppsvask + skifter undertøy ofte, så etter 6 mnd da.... Endret 29. oktober 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Vreng den, legg den i en plastpose og la den ligge i fryseren over natten. Da forsvinner all lukt. Jeg gjorde det samme når jeg gikk inn rå denim buksene mine. Bare bruk vann og klut for å fjern flekkene. Endret 30. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) thrice: Ok, gikk du med de lenge eller? Ble det noe bra? Endret 30. oktober 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Gikk med de i mange måneder. Brukte de riktignok ikke hver dag. Jeg ble veldig fornøyd! Endret 30. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Gikk med de i mange måneder. Brukte de riktignok ikke hver dag. Jeg ble veldig fornøyd!Du har ikke bilde av den da? ^^ Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Jeg gikk vel med nudie bukser hver dag i 4-5 måneder uten å vaske den... Og det er snakk om en bukse... haha.. good times! Bootcut Ola var det jeg hadde tror jeg... Synd det gikk høl i skrittet på den før den var "ferdig" Endret 30. oktober 2008 av jale Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har også gått med en Nudie Even Steven i rundt 5 måneder tilsammen før den ble vasket. Resultatet på slitasjen ble veldig bra, bare synd buksa har forjævlig passform Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå