DrozO Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har laget et skidesign for Extrem Makeover som jeg har brukt veeldig mange timer på og er nå meget fornøyd med resultatet. Hva syns dere? Hadde vært veldig takknemmelig hvis dere også ga meg en 5 stjerner så jeg har sjans til å nå topp 10. (Ingen registrering eller noe sånt, bare trykk på 5 stjerner) Mitt design Lenke til kommentar
MrLian Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Du fikk 5 stjerner fra meg! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Sinnsykt bra design ! Top 3 av designene på ski Likte Equalizer og "Psyco Tiger Sticks" også Lykke til, 5 stjerner fra meg Lenke til kommentar
safags Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Helt rååe! Håper du vinner! Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ikke verst design. Men ikke alt som hang like bra sammen følte jeg. Ansiktet på høyre skien spesiellt, og linjene i bunn bryter opp "flyten". Så min stemme endte på dette designet dessverre. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ga deg 5 stjerner jeg og, selv om jeg synttes dem ver litt tjukke. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 det der var lekkert, 5 fra meg! Om de kan bestilles uten twintip en gang i framtida er det de neste telemarkskia mine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå