Thorz Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 I dag har jeg prøvd å bruke mitt visakort fra Skandiabanken i 2 forskjellige butikker. En var Libris.no og den andre pcutstyr.no. Begge viste en feilmelding etter å skrive kortnr. På Libris var meldingen på tysk, på pcutstyr var det på engelsk. Meldingen sier at Verified by Visa servicen er nede foreløpig. Det har vært ca. 4 timer forskjell mellom disse 2 forsøker. Har noen andre sett det samme i dag? Lenke til kommentar
mtw Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Så noe inne på nettbanken til Skandiabanken om Verified by Visa. Såvidt jeg skjønner må man registrere et passord hos Skandiabanken. Har du gjort dette? Sjekk info på: http://www.skandiabanken.no/SKBWEB/VisNyhe...t/Bankkort.aspx OT: Så forresten også nå at Skandiabanken hadde fått BankID Lenke til kommentar
Thorz Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Ja, jeg så dette i går. Jeg har aktivert bankID hos dem nå. Har enda ikke testet på nytt men fikk kjøpe i går på Amentio med Visa kortet. Skal gi beskjed om problemet er ikke løst, men jeg tror at dette var svaret. Takkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå