sttrons Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har vært lite aktiv i det siste, grunnet at jeg holder på med en del eksprimentering med teknikker, holder på med siluett for øyeblikket, og prøvde meg på et av tårnet på kr.sands domkirke. fyr løs Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 ingen som komenterer lengre?? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg har desverre ikke noe positivt å komme med. Ok..idéen er fin, men utførelsen er ikke god nok. Det blir altfor mye silhuette i bildet og altfor lite luft. Komposisjonen ødelegger for en ellers god idé. Dog liker jeg silhuetter så jeg ser fram til flere slike eksperimenter fra deg. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Mener mye det samme som Carny, en ide hadde kanskje vært å få med mer av det som er over toppen og mindre av selve taket? Men det er bare meg Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Takker for kritikke, er det jeg er ute etter, og siden jeg er amatør så det holder på siluett, så trenge jeg all kritikk, på godt og vondt, som jeg kan karre til meg så kom gjerne med ideer og teknikker Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det er bra at du ikke blir slått ut om vi kommer med litt negativ kritikk. Det at du har for lite luft i toppen er allerede nevnt. I tillegg er himmelen for mørk, slik at det blir for lite kontrast mellom kirken og himmelen. Prøv å ta bildet på nytt når det passer, og prøv på det vi har nevnt, så tror jeg du har den inne. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå