Bruktbilen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tenkte jeg skulle skaffe en liten jobb, da ble det dette, men er det noe spesielt man burde være oppmerksom på i intervjuet? Før på platekompaniet hadde de sykt rare spørsmål angående musikk, lurer på om det kan bli noe lignende snodige saker her også. Noen som har jobbet for en tilfeldig klesforretning som kan dele hva dere gjorde? Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har ikke jobbet i klesforretning, men jeg vil tro at interesse for mote er en faktor hvis du søker i en ungdomsbutikk f.eks. Kansas eller Vero Moda.. Viktig å påpeke at du er serviceinnstilt og vennlig. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Også at du er flink å jobbe med kunder/mennesker. Har mye energi og en selvsikker selger Tror på deg selv og komfertabel i jobben Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 se pen ut og ha på deg noe nytt og trendy, typisk gå med noe butikken selger da de ser du har den type smak. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Spørs litt hva slags type klesbutikk det er? Er litt forskjell på HM og Kamikaze osv, på hva slags folk de ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå