Wartom Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Om menneskeheten finner opp et middel som gjør at du lever evig er den NØDT til å ha et par bi-effekter: - Tar du middelet blir du steril. - Det burde finnes et mod-middel om du blir lei. Om middelet hadde disse to effektene ville jeg stemt ja på at det skulle bli solgt på apoteket. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Om menneskeheten finner opp et middel som gjør at du lever evig er den NØDT til å ha et par bi-effekter: - Tar du middelet blir du steril. - Det burde finnes et mod-middel om du blir lei. Om middelet hadde disse to effektene ville jeg stemt ja på at det skulle bli solgt på apoteket. -- Ja, om du bare lever evig og genene dine ikke endrer seg av seg selv etter forandring og tilpasning så vil du mer eller mindre forbli samme person i all evighet. Så om du får barn vil de ikke få nevneverdige fordeler etterhvert som tiden går. Dermed blir reproduksjon mer eller mindre poengløst(mer enn et par ganger). Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er da et ganske enkelt spørsmål dette her. Se på det på denne måten: Leve vanlig: ok tilværelse Leve evig: Gå i begravelsen til alle du kjenner\blir kjent med, bli drita lei av uansett hva (i løpet av en evighet kan du gjøre absolutt alt evig mange ganger) og ikke minst: Enn om du blir fanget noenplass da? I en hule du ikke kommer ut av, på månen, i en grav eller uansett, da må du plutselig være der i all evighet da! Nei, gi meg et dødelig liv framfor evig tortur anyday Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Meh, jeg hadde gjerne levd evig hvis jeg kunne det. I plan to live forever, or die trying. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 leve evig, ta over verden, og herske over jorda! muhahaa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (...) Enn om du blir fanget noenplass da? I en hule du ikke kommer ut av, på månen, i en grav eller uansett, da må du plutselig være der i all evighet da! Fjellet vil erodere og du vil etter en stund komme ut av hula. En grav vil etter noen hundre år bli brukt på nytt, så den kommer du rimelig greit i fra. Månen er litt verre, men det hadde nok også ordnet seg. Du har jo tross alt en evighet på deg. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Dersom å leve evig er synonymt med at man ikke lenger trenger å møte basale, fysiologiske behov, kanskje. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Tja, en miliard år fra nå vil havene koke vekk pga. at solen fyrer seg opp og derfra blir det passe ubehagelig om en ikke har faktor googolplex og har utviklet en særdeles isolerende hud... Evighet er ikke hva folk tror det er om en ser på hvordan universet oppfører seg... Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (...) Enn om du blir fanget noenplass da? I en hule du ikke kommer ut av, på månen, i en grav eller uansett, da må du plutselig være der i all evighet da! Fjellet vil erodere og du vil etter en stund komme ut av hula. En grav vil etter noen hundre år bli brukt på nytt, så den kommer du rimelig greit i fra. Månen er litt verre, men det hadde nok også ordnet seg. Du har jo tross alt en evighet på deg. Hehe, hvis du skulle vært i den hula til fjellet eroderte hadde jeg likt å se kroppen etterpå as. Vm i levende skelett Selv om du hadde "levd" tror jeg muskelmassen din hadde vært ganske vassen as Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 men å bli fanget i en hule? Har du lissom ikke grave/hakke deg ut eller noe da? burde jo ikke være så vanskelig med tanke på at du har en evighet på deg Lenke til kommentar
Warz Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Leve evig som 20-åring Skal ikke se bortifra at det kan bli mulig heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå