Gå til innhold

Har lyd problemer med min W890i

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg merket dette først idag. Når folk ringer eller sender meldinger til meg, så kommer det ikke noen ringetone eller meldingstone. Den er ikke på stillemodus, og ringevolumet er på nesten fult. Jeg har prøvd å bytte til mange forskjellige toner, men det går ikke. Den bare vibrerer. Hvis jeg går inn på "WALKMAN" og skal høre på musikk, da går det. Men kommer ikke en eneste lyd når folk prøver å ringe eller sende melding. Det er veldig plagsomt. Noen som vet hva problemet kan være?

Endret av Aulie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv og kjør en software update :)

Får du spilt av ringenetonene når du skal velge hvilken tone du skal bruke?

Når jeg går på Meny -> Innstillinger -> Oppdateringstjeneste -> Søk etter oppdatering. Så kommer det: "Din telefon inneholder den nyeste oppdateringen.".

Og når jeg skal velge hvilken tone, så får jeg hørt. Men når jeg går på ringevolum, så kommer det ingen lyd der heller. Og når jeg skal velge meldingsvarsel, så hører jeg ikke de som er der.

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt den koblet til datamaskinen og kjørt mobilen i oppdateringstjenesten. Slo på mobilen, alt som var på "mobilminne" var borte. Alle kontaktene og alt. De orginale SE bildene og lydene som er på mobilen første gangen du slår den på var der igjen da. Det var litt rart. Men jeg hadde heldigvis sikkerthetskopiert det da, så jeg fikk alle kontaktene tilbake. Men det virker fortsatt ikke det med lyden.. Så noen ideer om hva jeg kan gjøre?

Til syar2003: Hva vil en master reset/factory reset si? Hva skjer da? Og hvordan gjør jeg det? Tror du det funker?

Lenke til kommentar

Master/factory reset er det første verkstedene gjør på mottatte mobiler med feil/bugs.

Er det noe i settings/fw/sw som gjør at du har "mistet" lyden vil en "dyp" reset antageligvis gjøre susen (men jeg kan ikke garantere noe).

To reset the phone

1 From standby select Menu > Settings

> the General tab > Master reset (oversatt til nullstill for norsk).

2 Select an option.

3 Follow the instructions that appear.

PS! Merk at ::

Hvis du velger Tilbakestill alt, slettes

også alle kontakter, meldinger og

personlig informasjon samt innhold du

har lastet ned, mottatt eller endret, i

tillegg til endringene i innstillingene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...