Soulwax Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Utrolig teit for oss som ikke har Gold-membership og må vente for å laste ned demoen. Noen som vet når den blir lansert oss fattige? Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Synes det er en fin løsning jeg. Vi betaler jo tross alt for tjenesten. Med det sagt kommer vel demoen ca 5-6 dager senere til Silver medlemmer. Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Genial demo. Herregud for et herlig spill. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tenk dere, en blanding mellom dette og GTA ^^ Likte demoen, eneste var at jeg ble lei av at hun måtte vise alt på nytt igjen om du ikke klarte det.. Enig, der Men et veldig kult spill da, gleder meg til det kommer ut Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sitter på backup boksen i disse dager, og dermed kun over komponent. Og det er stor forskjelle mellom HDMI og komponent på min skjerm...så det blir nok ingen rettferdig sammenligning fra min side Mener du bare den gule kabelen? Eller mener du RGB? Med bare den gule får du maks 480p/i eller noe slikt... Har en Toshiba 37" LCD FullHD. Hehe! Det er mange eldre LCD/Plasma TV'r som ikke takler Analoge signaler så bra. Prøvde og se forskjell mellom RGB og HDMI i 1080p. Var knapt noe og se... Du prater om kompositt..RGB og kompositt er SD. Komponent og HDMI er HD. Dersom du ikkje ser forskell mellom RGB og 1080p HDMI så blander du nok litt. Du meiner nok komponent regner eg med. Var selfølgelig komponent Hvilken tv har du? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Virker som et godt spill. Blir nok definitivt kjøp. Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Huff, nå ble jeg skuffa, fant igjen et gammel "Live Gold for 48 hours" kort, som ikke var brukt. Men får fortsatt ikke lov til å hente ned demoen. Da får det heller være til den evt kommer på pc. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Huff, nå ble jeg skuffa, fant igjen et gammel "Live Gold for 48 hours" kort, som ikke var brukt.Men får fortsatt ikke lov til å hente ned demoen. Da får det heller være til den evt kommer på pc. Ja, har det samme problemet... Nei vent, jeg har jo playstation 3 jeg Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ser disse graphic comparisons ennå eksisterer. Alt fra faen spillet cars til mirrors edge blir jo sammenligna. Tror de fleste egentlig gir en god faen i om det er litt mer "lys" på den ene versjonen. Men god demo, lett et kjøp (Y). Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Gleder meg til spillet kommer ut. Prøvde demoen i går kveld. Elsk på den. <3 Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Lastet ned demoen i går, og har spillt gjennom den et par ganger nå. Artig spill, men skjønner ikke helt hvorfor hoppeknappen var LB, og ikke A... Liker forresten det at spillet har fokus på å løpe fra fiender, ikke drepe dem. Det eneste som skuffet meg var at dette er et spill fra EA... Må vel gjøre et unntak på boikotten min for å kjøpe dette spillet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Var selfølgelig komponent Hvilken tv har du? Var det eg tenkte ja Sitter på ein Sony Bravia 50" bakprojeksjons HDTV. Forskjellen mellom komponent og HDMI merkes allerede i dashboardet for min del. Skarpheten fra HDMI er fraværende, men det er ikkje snakk om uspillbare forskjeller. Men når man har sittet over HDMI i lang tid, og går tilbake til komponent da ser man forskjellen bra altså Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Endring, da har jeg fått sniket meg til å få prøvd demoen en stund. Likte hva jeg så, selv om jeg ikke opplevde at det var så mange alternativ på de rutene man måtte ta. Selv om det kan bli bedre i selve spillet. Men fortsatt, selv om det er linært, så føles det ut som at man har mer frihet, og følte ting fungerte bra. Fartsfølelsen og hvor bra ting føltes når man mestret ting og fikk til flyten på bevegelsene var topp. Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 når blir denne demoen klar for oss som har silver abb? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har spilt gjennom demoen et par ganger nå, og må si jeg er lettere positiv til dette spillet. Ren og pen grafikk, fine animasjoner og gode kontroller taler for at dette må kjøpes. Det eneste jeg er usikker på er om gameplayet har dybde nok til at jeg skal gidde å spille dette mer enn en times tid. Om en rett og slett lærer nok nye teknikker gjennom spillet til at dette skal være interessant over lengre tid. Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Blir nok kjøpt dette her:) Lenke til kommentar
Mapzta Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jeg har akkurat spilt igjennom demoen tredje gang på rad rett etter jeg lastet den ned på PSN. Fader så moro det er! Tigerkråker og spensthopp! Det hersker ingen tvil om at jeg kommer til å slenge inn en aldri så liten pre-order på det spillet sånn cirka.. NU!! Totalt Slick grafikk, gjennomført lydarbeid, kameramovement var jo helt kickass. Etterhvert som jeg fikk flyten i kontrollene og Faith bare solo-smoothia seg gjennom hele løypa, så begynte ting virkelig å bli morsomt(slidekicks med etterfølgende weapon disarm er gøy!). Demoen gir jeg en 10/10. Endret 2. november 2008 av Mapzta Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg tror ikke dette kommer til å være morsomt stort mer enn en time. De blir nok mye å løpe rett på og satse på å hoppe fortere enn de som kommer bak. Ganske forstyrrende med kamera-ristingen også. Det hadde kanskje vært bedre med tredjeperson, men det har jeg jo Assassin's Creed til Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Spilt gjennom demoen nå, og må si jeg er veldig imponert. Visste ikke hva det varr en gang, men måtte bare prøve det. Tok litt tid å sette seg inn i det, men alle de mulighetene man har når man kan alt må jo være utrolig mange! Dette er nok et garantert kjøp ja.... Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det var jo lett å sette seg inn i det da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå