rwu Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er overlykkelig over at demoen kom ut såpass tidlig. Det gav meg muligheten til å avbestille spillet som jeg forhåndsbestillte for 3 måneder siden. Hade svært høye forventninger til dette spillet, men demoen leverte ikke noe av det jeg hadde forventet. Det første som slo meg var at spillet som skulle være et åpent "sandbox" spill faktisk er mere liniært. Grafikken er pen, store hvite og lyse byggninger i alle retninger...men det viser seg fort at alt må være lyst for at kontrasten til den "røde linja" skal være sterk nok. Kontrollene i demoen virket også noe pussig da to av de viktigste funksjonene i dette spillet, dukking og hopping, er lagt til LB og LT. Er mulig man kan endre kontrollayouten. Hadde forventet bedre. Kjøper nok dette, men ikke før det havner i tilbudskorga til en hundrings. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Demoen var konge Garantert kjøp! Demoen var konge Garantert kjøp! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er overlykkelig over at demoen kom ut såpass tidlig. Det gav meg muligheten til å avbestille spillet som jeg forhåndsbestillte for 3 måneder siden. Hade svært høye forventninger til dette spillet, men demoen leverte ikke noe av det jeg hadde forventet. Det første som slo meg var at spillet som skulle være et åpent "sandbox" spill faktisk er mere liniært. Grafikken er pen, store hvite og lyse byggninger i alle retninger...men det viser seg fort at alt må være lyst for at kontrasten til den "røde linja" skal være sterk nok. Kontrollene i demoen virket også noe pussig da to av de viktigste funksjonene i dette spillet, dukking og hopping, er lagt til LB og LT. Er mulig man kan endre kontrollayouten. Hadde forventet bedre. Kjøper nok dette, men ikke før det havner i tilbudskorga til en hundrings. godt du fikk prøvd det ut først:) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jaggies helvete på PS3 demoen, det her var MYE bedre Så ille kan det vell ikke være? PS3-360 Demo Gameplay Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Testet nettopp demoen, det var bedre enn jeg trodde det ville være. Fantastisk frihets følelse. Blir nok et kjøp dette, etterhvert iaffal.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Er nok ikke så mye frihet som du skal ha det til Siden du bare skal gå fra a til b. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Joda det er et rimelig linært spill, men siden kontrollene sitter så godt så er frihets følelsen bra. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jaggies helvete på PS3 demoen, det her var MYE bedre Så ille kan det vell ikke være? PS3-360 Demo Gameplay En bitte liten video i dårlig oppløsning, var ikke lett å se forkskjell der men på min 46" ser jeg iallfall god forskjell Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Spilt igjennom det mange ganger nå, utrolig kjekt å hoppe,skli,klatre og slåss. Tror nok jeg skal kjøpe det Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Gøy demo, men var vell litt for kort. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Sitter på backup boksen i disse dager, og dermed kun over komponent. Og det er stor forskjelle mellom HDMI og komponent på min skjerm...så det blir nok ingen rettferdig sammenligning fra min side Mener du bare den gule kabelen? Eller mener du RGB? Med bare den gule får du maks 480p/i eller noe slikt... Har en Toshiba 37" LCD FullHD. Hehe! Det er mange eldre LCD/Plasma TV'r som ikke takler Analoge signaler så bra. Prøvde og se forskjell mellom RGB og HDMI i 1080p. Var knapt noe og se... Endret 1. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tenk dere, en blanding mellom dette og GTA ^^ Likte demoen, eneste var at jeg ble lei av at hun måtte vise alt på nytt igjen om du ikke klarte det.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Sitter på backup boksen i disse dager, og dermed kun over komponent. Og det er stor forskjelle mellom HDMI og komponent på min skjerm...så det blir nok ingen rettferdig sammenligning fra min side Mener du bare den gule kabelen? Eller mener du RGB? Med bare den gule får du maks 480p/i eller noe slikt... Har en Toshiba 37" LCD FullHD. Hehe! Det er mange eldre LCD/Plasma TV'r som ikke takler Analoge signaler så bra. Prøvde og se forskjell mellom RGB og HDMI i 1080p. Var knapt noe og se... Du prater om kompositt..RGB og kompositt er SD. Komponent og HDMI er HD. Dersom du ikkje ser forskell mellom RGB og 1080p HDMI så blander du nok litt. Du meiner nok komponent regner eg med. Endret 1. november 2008 av Mala Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Eller han som ikke har switchet på HD knappen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er også eit alternativ ja Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Deilig spill.. Spilt igjennom 20 ganger minst. Blir kjøp av dette.. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Herlig spill det her, må kjøpes når det kommer ut ^^ Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Skjønner igrunn ms, at de ønsker å få folk til å kjøpe gold live, men nekter fortsatt å betale for å teste en demo. Får vel bare vente Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Folk vet at du kan slå av Runners Sight og sikte til pistolene på Options? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 En bitte liten video i dårlig oppløsning, var ikke lett å se forkskjell der men på min 46" ser jeg iallfall god forskjell Da håper jeg du ser disse forskjellene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå