Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Fort dere!! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 30% bare 1.0 mb/s .... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Spiller nå.. Hvordan er det? Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Spiller nÃ¥.. Hvordan er det? DÅRLIG! Kommer ikke til å kjøpe det! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Grafikken var mye mer kornete enn i filmene hvertfall Teite kontroller også.. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Neihuff, kanskje jeg skal slenge meg på fullversjonen av Pacific rift istedenfor? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 En scanna review er oppe. http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=611257 9/10 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hmhm.. Klarer ikke bestemme meg for om det var bra eller ikke. Og Pacific Rift vet jeg ikke om jeg tør å starte enda, demoen var jo dritt. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det var sinnsykt fett! Skal kjøpes! Har ventet på et slikt spill, da jeg driver litt med Free Running! Lenke til kommentar
Jext Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er sjokkert over at noen av dere ikke likte det, synes det var sinnsykt artig jeg. Blir sikkert vanvittig når man mestrer spillet også, hoppe fra vegger og sparke karer i trynet etc. Garantert kjøp dag 1 for meg hvertfall. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Samme her Jext.. Genialt, akkurat like fett, hvis ikke fetere enn jeg trodde. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Fa**, bruttern har ps3'en (skal aldri la han kjøpe andel av ps3 en igjen) og etterpå er det torsdagsklubben. Er nevnte program noe jeg kan velger bort i forhold til demoen?? Demoen eller torsdagsklubben?? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vel, nå har jeg spilt igjennom demoen noen ganger, begynner å like meg! Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hmhm.. Klarer ikke bestemme meg for om det var bra eller ikke. Og Pacific Rift vet jeg ikke om jeg tør å starte enda, demoen var jo dritt. Samme følelsen jeg sitter igjen med. Skal uansett ha Pacific Rift, men usikker på Mirrors Edge nå gitt. Er digg med no annerledes, men spørsmålet er, er det artig i lengden? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Morsomt spill. Liker måten man kan bruke sixaxis eller hva det heter og måten man bruker kontrolleren, men har ikke helt roen på de enda. Ser for meg at spillet blir enda bedre når man har blitt såpass god at man blir flink å slåss. Synes og grafikken er fin, litt spesiell. Eneste jeg legger merke til at aa er litt fraværende, men pc-versjonen kan se meget pen ut. Har bare spilt gjennom en gang, tror jeg skal ta en runde til. Kan ihvertfall ikke si at jeg er skuffet, når ca opp til forventningene. Satse på at det ikke blir så ensidig at man går for lei. Må man bestille fra EA si nettside for å få tilgang til timetrail? Endret 30. oktober 2008 av WaterMarked Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hmhm.. Klarer ikke bestemme meg for om det var bra eller ikke. Og Pacific Rift vet jeg ikke om jeg tør å starte enda, demoen var jo dritt. Samme følelsen jeg sitter igjen med. Skal uansett ha Pacific Rift, men usikker på Mirrors Edge nå gitt. Er digg med no annerledes, men spørsmålet er, er det artig i lengden? Trophies, Pesico, trophies. :!: Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Trophies, Pesico, trophies. :!: Haha:p Du sier noe, men det mangler ikke akkurat på trophyspill nå om dagen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Neihuff, kanskje jeg skal slenge meg på fullversjonen av Pacific rift istedenfor? Hadde valg dette fremfor Rift, demoen var heilt forferdelig kjedelg ihvertfall. Men så fikk eg nok av Motorstorm i lange baner med spill nr. 1 tenker eg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) *dobbel* Endret 30. oktober 2008 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå