mnorm Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Vil også veldig gjerne ha en time trial kode hvis noen har. Har spilt gjennom demoen minst 12 ganger nå, og begynner å bli ensformig Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ironsight hadde vært elsk, ja. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Eeeh, nei? Når et spill som dette gjør en så bra jobb med å gi meg et realistisk førstepersons-perspektiv, gjør mangelen på Iron Sight at jeg mister den følelsen littegrann. Og ikke kom med dette at spillet ikke er et FPS, for jeg er fullt klar over det, og vil gjøre mitt ytterste for å unngå å fyre av en eneste kule. Sier bare at hvis jeg skulle komme i en situasjon hvor jeg blir nødt til å skyte med frem, hadde Iron sight sett mye bedre ut. Så kunne de heller ha gjort det umulig å skyte fra hoftene. Å løpe rundt på hustak med ironsights hadde bare sett latterlig og unaturlig ut. Da er det bedre slik de har det nå. Men jeg er enig i at de kanskje kunne gjort våpendelen ett hakk bedre, selv om det ikke gjør meg noe særlig at den er slik den er nå. Jeg burde kanskje ha utdypet det siste jeg sa der. Jeg mente ikke at man løp konstant rundt med iron sight, men at når man løper rundt med pistolen i hoftevinkel kunne man ikke fyre av noen skudd. Enten det, eller at det hadde vært helt vannvittig unøyaktig. De må jo spare noe for oppfølgeren :-P Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Vel de har uttalt seg om at en eventuell oppfølger mest sannsynlig ikke vil ha våpen i det hele tatt (gjelder nok bare Faith). Endret 10. november 2008 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Endelig kan jeg slette demoen, og heller spille fullversjonen! Har brukt mye tid på demoen, så nye brett er ikke noe jeg har noe imot. Skolen kan ikke bli ferdig fort nok! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Noen som har prøvd 2D versjonen, eller "demoet" av spillet? http://webpages.charter.net/tenks/picard.gif Selv syntes jeg det var ganse stilig! Lenke til kommentar
lain Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Spillet er ute, har en tråd som tar for seg det her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=949185&hl= Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Syns ikke 600kr er verdt 6-7 timer med singleplayer. Venter heller et år til jeg plukker dette billig opp.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 500. Og så har jo spillet god gjenspillbarhet hvis du er sugen på mer etter å ha runna det. Lenke til kommentar
Waaghals Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Som har blitt bemerket i enkelte anmeldelser (som den i VG) Er Mirror's Edge et spill som MÅ spilles en 2. gang. Det tar såpass lang tid å meste gameplayet, samt at du får mye bedre flyt når du vet hvor du skal. Selv mener jeg at spillet er nær perfekt lengde gitt gameplayet og det mangler ikke på time trials og speedruns. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er ikke fullstendig sikker på spillet med så mye diskusjon om det er bra eller ikke. Kan ønske meg det til jul.... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Spillet var knall de 4-5 timene jeg brukte på det, syns virkelig ikke 600 kr er verdt det. Forresten, hva er iron sight? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 4-5 timer? Damn, kjøpte det i går på Platekompaniet. MEN, 499, med studentrabbatten, så det var vel en 420-430 kr. jeg betalte. PS: Jeg fikk en gratis Mirrors Edge bag med spillet Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg brukte en del lenger tid på det. Faen den baggen ville jeg ha Trodde den bare var mulig å må med den supereksklusive versjonen som kostet over 1000. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Var en herlig fyr som sto bak kassen på PK. Kjempehyggelig som bare gir meg kvitteringen, og ETTER det spør han noen om det er noen av "de Mirrors Edge bagene" igjen også sier han andre at han ikke vet. Han bare, "to sekunder, jeg skal bare sjekke om vi har". Også kommer han tilbake med den og sier at den er gratis, trodde han skulle si at jeg kunne betale litt eller noe for det, men nei Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 hvilket platekompani? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Torgallmenningen, Bergen Sentrum. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 4-5 timer? Damn, kjøpte det i går på Platekompaniet. MEN, 499, med studentrabbatten, så det var vel en 420-430 kr. jeg betalte. PS: Jeg fikk en gratis Mirrors Edge bag med spillet Studentrabatt? Visste ikke de hadde det. Må man bare vise studentbevis eller? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Fikk det med i sånn "skolebok" av 08/09 på første dagen. Tror det er bare for de går i VGS, ikke student som i universitet eller noe EDIT: litt sjokka at du får svar 02.59 ett min etter du spør? Endret 23. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Fikk det med i sånn "skolebok" av 08/09 på første dagen. Tror det er bare for de går i VGS, ikke student som i universitet eller noe EDIT: litt sjokka at du får svar 02.59 ett min etter du spør? Egentlig ikke. Jeg tenker ikke over at natten er dagen... Inne i en heftig eksamensperiode *Legg merke til tiden dette er postet på* Endret 24. november 2008 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå