big_duke Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 har problemer med å se en film, får følgende error: ClassFactory cannot supply requested class Noen som vet hvordan man kan "fikse" dette Lenke til kommentar
svennand Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 har hatt samme problemet... sånn jeg husker så bare leita jeg etter en annen codec og da forsvant problemet... www.doom9.net har en del slikt tror jeg... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Gjør som svennad sier Hadde samme prob selv :-? Lenke til kommentar
big_duke Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 men hvilket codec? har allerede ace mega codecpack eller hva den heter Lenke til kommentar
svennand Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 hehe kan nok ikke hjelpe deg der... jeg bare innstallerte en etter en jeg til problemet forsvant hehe jeg formaterer ofte 8) Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 men hvilket codec?har allerede ace mega codecpack eller hva den heter Eneste du trenger er Xvid, ffdshow, og deler av Nimo codecs installert..det tar alt. Men ikke hele Nimo, prøv deg frem, ellers fucker den opp. Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Class Factory feil Tenker nok at dere har fått orden på greiane nå, men til de som får feilen nå og søker her så løste problemene mine seg når jeg kjørte fila gjennom AVI FIXED. LInk: http://www.divx-digest.com/software/avifix.html Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Tror coded skal fikse dette, kanskje et annet program. Prøv Power DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå