Nopros Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hei! jeg trenger litt hjelp fint viss noen kunne hjelpe meg eller vi kan vel heller kalle dette en slags konkuranse Noe ala det kakemot gjorde en gang (bare att han ikke tørte og gjøre det) jeg tør det garanter! okei konkuransen er: Lag et Bilde Noe mafia aktig må det være noen pistoler eller lignende og det skal stå TheYoungFamily på det. så til premien den som lager finest bilde (innen ti dager) får bestemme en ting jeg skal gjøre eks: hoppe rundt i g-streng i rundkjøringa. innen for viss grenser selvsagt men jeg gjør nesten alt så sett i gang folkens dette kan bli gøy kan kanskje legge dette ut på youtube etterpå ellr noe:P Kom med innspill folkens ! Edit: størrelsen påbildet skal være: 240-200 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 nettet klikk så ble dobbelt emne men det er denne tråden som gjelder Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Fail å bumpe en veldig, veldig gammel tråd? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Gjelder forsatt tilbudet jonas? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 hehe, fatta ingenting, før jeg så tiden for når ting ble posta -_- Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Jeg var moden for to år siden. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg var så moden for to år siden. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Prøvde du å påpeke en skrivefeil? Begge måter går an å skrive. Er ikke nødvendigvis en skrivefeil i setningen min. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg prøvde ikke, jeg gjorde. Og det er ikke snilt å ljuge Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det var ingen feil i setningen du "rettet" på. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Han rettet ikke, han tuklet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå