Sundt Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hei folks Nå har det seg sånn at jeg sitter å hører på musikk fra mitt Logitech Z-5500. Det har vært et kjempe anlegg helt til nå. Jeg hører at lyden ikke er noe spesielt god og bassen er litt for ukontrollert og slurvete. Så jeg tenkte å kanskje kjøpe noen ordentlige høytalere. Det skal ikke være noe superdyre, da jeg er student og ikke har så god råd. Er jeg nødt til å ha en forsterker f.eks å ha disse på dataen? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=313835 (bare et eksempel) Eller er det bare "pc-anlegg", som Logitech, som kan brukes uten forsterker? Er ganske grønn på dette området, så hjelp hadde vært flott! Mvh Andreas Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Dette er høyttalere som krever egen forsterker. Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 tingen med "pc-høytalere" er at det oftest er forsterker innebygget i woofern=) kjøper du pc-høytalere blir det dermed litt billigere fordi du ikke trenger en ekstra forsterker, kabler osv osv hva slags musikk skal det brukes til? Lenke til kommentar
fhl Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Du kan jo se på studiomonitorer: KRK 8" Behringer 6,5" Fostex 5,25" Fostex 6,5" Frode Endret 5. november 2008 av fhl Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 problemet da blir jo at han må ha en forsterker i tilleg:) blir fort dyrt da ettersom han skulle bruke 1500-2000 (etter hva jeg har forstått) Lenke til kommentar
fhl Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 problemet da blir jo at han må ha en forsterker i tilleg:) blir fort dyrt da ettersom han skulle bruke 1500-2000 (etter hva jeg har forstått) Alle høyttalerene jeg linket til har innebygd forsterker. Frode Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 beklager =) fortsatt litt dyrt tror nå jeg da;) greit å vite hva slags musikkdu hører på da:) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvis 1800,- er for dyrt er det bare vanlig pc anlegg igjen... Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Har ikke helt fulgt med i tråden Hører på alt mulig, men det går mye i trance, metal og rock. En god blanding! jeg skal se litt nærmere på linkene deres. Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå