Gå til innhold

Nokia 5800 eller Lg ku990?

hk91

Anbefalte innlegg

Da har min trofaste SE K750i takket for seg, og jeg er i markedet for ny mobil. Går å sikler på mobiler med trykkskjerm, og spesielt da på Nokia 5800. Er imidlertid litt usikker på prisen. Vil denne bli veldig dyr? Ser at foreslått pris uten subsidier og uten avgifter vil være 279 EUR (2200 NOK), noe som høres ganske utrolig ut. For utrolig for å være sant?

Samtidig selges jo Lg Ku990 på billigsalg nå. 2189 kr. hos CDON.com osv. Dette er jo akkurat den prisklassen jeg kan tenke meg. (Betaler nok ikke over 3000 kroner for en mobil)

Ventetiden på Nokias trykkskjermvidunder ser dessuten ut til bli lang. Er den verdt det?

Hva tror dere om Nokia 5800? Er den overlegen ku990? Når tror dere den slippes i Norge/England? Pris?

Endret av hk91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisen på 5800 vil nok komme tett under 3000,- i starten, så allerede der er den nært å feile for din del. ;) Men du har nå noen ekstra måneder å spare hvis du venter på den, for den kommer nok ikke før over nyttår (tidlig Q1-09 hørte jeg).

KU990 er et veldig bra kjøp for tiden pga prisnedgangen, og du får mye for pengene. Jeg tror at 5800 også vil slå bra an, men kommer nok ikke til å vurdere Nokia-touchmobil før de har tatt erfaringene fra 5800 og kommet med sin neste touchmobil.

Touchmobiler uten abonnement: http://tinyurl.com/5va8dq. Som du ser, så er det ikke mange alternativer til ca 2000 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...