Hyperio Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 EVA-pod fra 2001: A Space Odyssey Lambda-class T-4a shuttle fra Star Wars V og VI Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 SJ Sathanas fra Freespace 2. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 ikke glem Y-wing fra Star Wars. Lenke til kommentar
Kryp2 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Sovereign fra mass effect! Badass Endret 9. november 2008 av Kryp2 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Odyssey, Prometehus og Starship Enterprise. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Tardis er min favoritt the Tardis ser ut som en politiboks fra 50/60-tallet. men er mye større på innsiden enn utvendig. Jeg håper skipet gjeder,selv om det er et romskip/tidsmaskin. ellers er Serenity det skipet jeg har størst forhold til. Endret 10. november 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Romulan Warbird Height 130 m Length 1923 m Width 1282 m Officers 40 Crew 970 Disruptors 9 banks Disruptor Bolts 1 launcher Cruise Speed 5 Max Speed 8.6 History: The Romulan Warbird is one of the largest ship the Federation has encountered. Its width is comparable to three Galaxy class ships, length is two Galaxy class ships, and is slightly shorter in height than a Galaxy. This ship also has a strange power core that the Federation still does not understand fully. It uses an artificial quantum singularity as its warp core, very powerful, very strange. The Romulan Warbird also fashions the ominous cloaking device. This ship is huge and is almost as huge with its weapons capabilities. This ship is a threat to any ship in the fleet except for the Galaxy class which is a match-for one Warbird. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Mange stilige skip dere legger ut her, må si at jeg har sett de fleste før. Lenke til kommentar
emva Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Skuffendes at dere ikke har lagt ut et romskip som er inspirert av en tekopp. Lenke til kommentar
person Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) har spilt mye kotor i det siste http://starwars.wikia.com/wiki/Ebon_Hawk smuggler vessel ftw Endret 15. november 2008 av person Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Endret 15. november 2008 av Keldon Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kom på noen jeg glemte: Cylon Raider: (fra "The Re-imagined Series") Og Viper Mark II: Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Star Trek - U.S.S. Defiant: Star Trek - U.S.S. Prometheus: Battlestar Galactica - Cylon Raider: Star Trek - U.S.S. Enterprise E: Star Trek - U.S.S. (kommer ikke helt på hva navnet til dette skipet er. Gjetter på at det er et av de nyeste i Enterprise-klassen: Star Trek - Borg Cube (alltid like fascinerende): Innenfor Star Trek er det så mange skip som er "OK". Men jeg liker virkelig ikke cardassianskip. For noen forferdelig stygge og dårlige skip! Battlestar Galactica - "Laura"-skipet (fant ikke noe bilde) Battlestar Galactica - Cylon Base Ship: Firefly - Serenity (som mange andre her ser jeg): Stargate SG-1/Atlantis - Daedalus: Stargate SG-1 - Al'Kesh: Stargate Atlantis - Puddle Jumper: Stargate Atlantis - Wraith Dart: Endret 15. november 2008 av scumbag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå